השדרן יעקב ברדוגו דיבר היום (שני) בפתח התוכנית בגלי ישראל, והתייחס לנשיא בית המשפט העליון יצחק עמית.
בדבריו אמר: "יצחק עמית מחפש יועץ אסטרטגי? יש לי עצה פשוטה לכל השופטים הללו: במקום יועץ, פשוט תשנו את ההתנהגות שלכם. יצחק עמית, אולי תלמד שיעור באזרחות את המושג של הפרדת רשויות ולא תצטרך שום יועץ?!
אתה בכלל צריך ללכת הביתה, מאחר ואתה לא מתאים בשום צורה לתפקיד הזה של נשיא העליון".
עוד באותו נושא
סולברג: החלטתי ברורה ואינה טעונה הבהרהחדשות סרוגים






תגובות
ללכת....? לעוףףףף יותר נכון וישר לכלא, עבריין מספר 1 במדינה!! מינה את עצמו לנשיא , בלי צו מינוי חתום, מםאסם בהחלטות שלו שהוא נשיא בלי צו מינוי חתום של ראש הממשלה ושר המשפטים. אז זה לא פחות מעבריין מספר 1 במדינה יותר מכל ארגון פשע!!! ואין מי שיעצור אותו. התחזות, קבלת דבר במרמה, שימוש בסמלי המדינה תוך מצג שוות, תרמית, ואיפה כל העבירות בנייה ... והמגילה עוד ארוכה... וכולם שותקים!! ועוד התקשורת מאשררת את התפקיד שלו "נשיא" , על פי החוק הוא שפט עליון ותו לו. לא נשיא אלא שופט עבריין !!! אם אזרח םשוט היה עעשה חצי, רבע ממה שהוא עשה, ממזמן הוא עצור עם כתב אישום. ומאסר בפועל. אבל מי ישפוט אותו???? השופטים תחתיו, קולגות שלו ? מכרים ? בתי המשפט בישראל פשטו מזמן את הרגל.... וזאת בדיוק הסיבה למה צריך ניקוי אורוות!!
בדבר אחד ברדוגו צודק עבריין הבנייה צריך ללכת הביתה אם הוא ישאר הציבור לא יתן אמון בבית המשפט העליון ולא בשופטים שהצביעו למרות שידעו כי הוא עבריין בנייה והציבור לא אוהב אותם...גם נשיא המדינה הרס את אמון הציבור במשכן הנשיא יושב איש מאוס על הציבור והכי שנוא במדינה ...והוא גורם לכך שהעם לא מעוניין יותר שהיה נשיא למדינת ישראל כי עד היום רק נפלים נכנסו למשכן הנשיא והורדו אותו למיץ של הזבל...ואף נשיא לא יגיע לסולית הנעל של הנשיא המנוח יצחק נבון ז"ל נשיא מדינה למופת ולתפארת ישראל היה בחייו...
"השדרן הבכיר" - ממש...