איש התקשורת ברק סרי, התייחס הבוקר לאפשרות של כניסה לפוליטיקה, וחשף כי הוא קיבל מספר הצעות, אך הוא אינו ממהר להחליט. לדברי סרי, הוא מרוצה ממעמדו הנוכחי, המעניק לו "במות והשפעה" מבלי להיכנס למערכה פוליטית רשמית.
בתכניתו היומית ברדיו 103FM, אמר סרי: "כשיהיו בחירות, נראה אם זה רשמי, נראה אם זה מוצא חן בעיניי, ואז נחליט".
הוא הוסיף בנימה קלילה ואופטימית: "שתמיד יהיו האופציות האלה ודברים טובים להתלבט לגביהם, שאלה יהיו הבעיות שלנו בחיים".




תגובות
סחי ... חחח ברק סחי , בדיוק כמו יגאל גואטה, שהשמאל שם על משבצת הערס המזרחי הממורמר , לא שמאל מובהק , כדי שיגרום להזדהות בקרב המאזינים , ויטה את ליבם, בתמורה לביטול תיקים והשתקת פרשות מהעבר כפוליטיקאי כושל .שקוף, פתטי ומעורר רחמים כ"כ ..
צ אני בעד עוד מפלגה שלא תעבור אחוז חסימה.
ברק,שמור על עצמך מפני חיות הטרף הביביסטיות כולנו יודעים מה הן עלולות לעשות
חי בסרט