בתגובה לאירועים בשעות האחרונות בסוריה, אומר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אני אוהב את הדרוזים. צריכים לחסל את ראש הנחש" – כשכוונתו לנשיא סוריה אל-ג'ולאני.

בן גביר סוריה| צילום: דברי השר בן גביר. שימוש חופשי
דבריו המלאים של השר: "התמונות המזעזעות מסוריה – מוכיחות דבר אחד, פעם ג'יהאדיסט תמיד ג'יהאדיסט. מי שרוצח, גוזר שפמים, משפיל, אונס, לא צריך לנהל איתו קשרי משא ומתן והדבר היחיד שצריך לעשות עם ג׳ולאני זה לחסל אותו. אני אוהב את הדרוזים אזרחי מדינת ישראל, שולח להם חיבוק חם ואומר – אנחנו צריכים לחסל את ראש הנחש".
חזית חדשה: בצה"ל מעריכים שנכנסים לימי קרב עם סוריה
כזכור, אמש גם השר עמיחי שיקלי קרא לחסר את אל-גו'לאני, על רקע האירועים. בצהריים מטוסי צה"ל תקפו בדמשק סביב מטה הצבא הסורי וסביב ארמונו של ג'ולאני.
תגובות
פעם ראשונה,שבן גביר מדבר לעניין ובטאקט..