מחנות ב'יהדות התורה'.
לאחר שרק אמש (שלישי) הצהיר יו"ר מפלגת 'יהדות התורה', חבר הכנסת יעקב ליצמן, כי הוא אינו מוכן שלפיד ישב איתם בממשלה, היום מצהיר חבר הכנסת אורי מקלב, בניגוד לעמדת יו"ר מפלגתו, כי הוא כחלק מהכוונה להרחיב את הממשלה הוא אינו פוסל את מפלגת 'יש עתיד'.
בריאיון לרדיו החרדי 'קול ברמה' אמר מקלב: "אנחנו לא פסלנו אף אחד בשונה מאחרים שפסלו".
לדבריו: "אנחנו יודעים את הצרכים ואנחנו לא מסתכלים מבחינה אישית, אנחנו מאוד גמישים בעניין הזה. אנחנו קראנו שתהיה ממשלה כמה שיותר רחבה".
[[[http://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2015/05/1.mp3]]]
כזכור, חבר הכנסת יעקב ליצמן התייחס אמש לכוונתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להרחיב את הממשלה: "אין לי העדפות, ברור שצריך לחזק את הממשלה כי עם 61 קשה להתנהל. הכיוון הוא שעד התקציב לא ישתנה כלום. מי שרוצה להיכנס, בבקשה, אני לא מפריע לאף אחד. אבל ליאיר לפיד בהחלט לא מסכים".
עוד הוסיף ליצמן כי "לציפי ליבני היינו מוכנים בזמנו היא סיבכה את הדברים כשהיא סירבה לתת מכתב לגבי ירושלים, אם היא נכנסת לקואליציה היא חייבת לתמוך. חתמנו הסכם קואליציוני ומי שמצטרף אח"כ יצטרף על הקיים הוא יצטרך להסכים עם כל מה שסיכמו איתנו, ויש הבדל בין לפיד לציפי ליבני. לא כל אחד אוהב ישראל השנאה לחרדים זה הדגל שלו. מי שעשה כל מה שביכולתו במשך שנתיים להרוס את העולם החרדי ואת המשפחות החרדיות מי שנותן לי שתי סטירות אני לא חבר שלו".
מה דעתך בנושא?
4 תגובות
0 דיונים
אלו שמתחברים לציונים הכופרים בד' ותורתו, ואפ' אלו החכי"ם -החרדים ויועציהם, ואפי' מנהיגיהם וכו', עתידין ליתן את הדין, על מה שהם מבזים ומחללים שם שמים ברבים, ומתחברים לרשעים גמורים אפ'...
אלו שמתחברים לציונים הכופרים בד' ותורתו, ואפ' אלו החכי"ם -החרדים ויועציהם, ואפי' מנהיגיהם וכו', עתידין ליתן את הדין, על מה שהם מבזים ומחללים שם שמים ברבים, ומתחברים לרשעים גמורים אפ' רק כדי ליהנות מכספיהם הטמאה. למעשה התורה אוסרת להתגייס לצבא הציוני השמד והניאוף, – גם לאלה שאינם לומדים תורה אסור לגמרי, אין שום היתר בעולם להתגייס לצבא השמד ובית-ניאוף הגדולה של מדינת ישראל. "המציאות היא שמי שמגיע כחרדי לצבא יוצא משם לכה"פ חצי חילוני" "יהודי, כל זמן שהוא יהודי שרגלי אבותיו עמדו על הר סיני, אסור לו ללכת לצבא, לא משנה כמה כסף יקבלו מכך הישיבות". תראו בקרוב "שאם עד עכשיו הגזירה על עולם הישיבות וגיוס החרדים נחקקה על-ידי החילונים והחרדים נלחמו בזה, תראו עכשיו, שאותו חוק יחוקק ע"י החרדים של רח' חזון איש, ואז הכל יהיה כשר" וע"ז יתנו החרדים הנ"ל את הדין בגיהנום "בצואה רותחת"
המשך 23:11 16.05.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
סיפור לשבת קודש "ואם בחקתי תמאסו" [כו, טו] מואס באחרים העושים שונא את החכמים [רש"י] כדי להמחיש עד כמה חמור עונשו של המזלזל בכבוד תלמידי חכמים, מובא סיפור נורא שאלמלא הודפס על...
סיפור לשבת קודש "ואם בחקתי תמאסו" [כו, טו] מואס באחרים העושים שונא את החכמים [רש"י] כדי להמחיש עד כמה חמור עונשו של המזלזל בכבוד תלמידי חכמים, מובא סיפור נורא שאלמלא הודפס על ספר בידי אחד מגדולי העיר בגדד, אי אפשר היה להאמין שהדברים התרחשו במציאות. בספר "ליקוטי אמרי אבות" על מסכת אבות, מספר המחבר שהיה מגדולי בגדד, בשם ספר מעשי חייא: מעשה שהיה באברך אחד, בנו של גביר מופלג וגם חתנו של עשיר גדול, והיה האברך ההוא עשיר בעצמו, והקדיש כל עיתותיו רק לתורה, וכעץ שתול על פלגי החכמה והתבונה היה יושב בתמידות בהתבודדות בחדר סגור ומסוגר במשך כל שעות היום ולא יצא מדלתי ביתו החוצה. יום אחד ביקר הקיסר בעיר קראקא ותהום כל העיר לקראתו והכל רצו אל רחובה של עיר לראות את המלך ולברך את הברכה הראויה. האברך ההוא לא רצה לבטל תורתו ולילך החוצה, ורק כאשר רכב המלך ברחוב היער הציץ מחרכי חלון חדרו החוצה, כדי לברך 'אשר חלק מכבודו לבשר ודם'. והנה באותו רגע ממש נפלה פתאום אבן אחת מכיוון ביתו של האברך על סוסו של המלך. הדבר עורר סערה עצומה. הכל חפצו לדעת מי העז לפגוע בחיי הקיסר? מי ההין לעשות זאת? השוטרים עטו על הבית ולא מצאו בו רק אדם אחד, והוא האברך שישב ולמד כל היום. כמובן שהאברך טען שידו לא היתה במעל, אבל המלך בהיותו בטוח שהוא הוא החוטא, לא התחשב בטענותיו וגזר עליו עונש מוות. כל יהודי העיר לא נתנו שינה לעיניהם כי הכירוהו מקרוב וידעו בו שהוא צדיק תמים, ומה לו ולפשעים כאלה, שיגרו מכתבים לכל שרי המלוכה, ביקשו והתחננו על נפש האברך, עד שהחליט המלך לשאול את פי רב העיר, ואם ילמד עליו זכות, ישאירוהו בחיים. להפתעת הכל, שתק רב העיר ולא דיבר מילה לזכותו, ויהי לפלא אדיר וכל מי שראה השתומם ונחרד, והאברך הוצא להורג. והנה, לאחר ביצוע פסק הדין, ביקש רב העיר להביא את ההרוג אל בית הכנסת וכאשר עמדו נושאי המיטה ליד בית הכנסת, ניגש הרב אל המת ויען בו: מצווה אני עליך בגזירת התורה קום ועמוד ויוודע לעם סיבת מיתתך, למען לא ירננו כל העם, ותשתיק מעלי את תלונות בני ישראל. ולתדהמת הכל, קם וישב המת במיטתו לעיני כל הרואים, ואמר: אנכי נשמת פלוני שזרק את האבן הראשונה על ירמיהו הנביא, ולכן שולחתי לעולם השפל הזה כבר עשר פעמים כדי לתקן את אשר עוותתי, ובגלגול זה תיקנו הכל ונשארה נשמתי זכה ונקיה, לכן צפה זאת הרב ברוח הקודש, ולא לימד עלי זכות למען הביאנו אל מקומי בשלום. כל זאת דיבר הנפטר, ומאז חדלו מלהתרעם על הרב, וידעו שרוח הקודש דיברה מתוך גרונו. מוסר ההשכל מהמעשה הנורא הוא, עד כמה חמור עונשם של הפוגעים בתלמידי חכמים, ולכאורה אין הבדל בין זורק אבן לבין משליך חצים בלשונו ומדבר סרה בתלמיד חכם. [טובך יביעו] ואמר מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל [קובץ תשובות ח"ג] כידוע בזמן האחרון מתפשטת המחלה שאין לה תרופה.. ["הסרטן"] ומה הפלא, הרי זו מדה כנגד מדה. כדברי המגרא במסכת שבת [קיט ע"ב] כל המבזה תלמיד חכם אין לו רפואה למכתו. ולא חרבה ירושלים אלא בשביל שביזו בה תלמידי חכמים. ולדאבונינו רואים שיש הרבה מאוד חולים שאינם מתרפאים, אלא מגיעים עד שערי מוות… ומתפלאים על מה עשה ד' ככה, אך בדברי חז"ל נמצאת התשובה, כי אם חז"ל אומרים אין רפואה למכתו, הרי זה כפשוטו אין רפואה למכתו! לא יועילו לא רופאים ולא רפואות! ואם נכשל ח"ו חייב לשוב בתשובה שלמה. ובשמים יש דבר יותר גרוע מבזיון של תלמיד חכם, וזה הוא: על אלו שמתחברים לציונים הכופרים בד' ותורתו, ואפ' אלו החכי"ם -החרדים ויועציהם, ומנהיגיהם וכו', עתידין ליתן את הדין, על מה שהם מבזים ומחללים שם שמים ברבים, ומתחברים לרשעים גמורים אפ' רק כדי ליהנות מכספיהם הטמאה. למעשה התורה אוסרת להתגייס לצבא הציוני השמד והניאוף, – גם לאלה שאינם לומדים תורה. "המציאות היא שמי שמגיע כחרדי לצבא יוצא משם לכה"פ חצי חילוני" "יהודי, כל זמן שהוא יהודי שרגלי אבותיו עמדו על הר סיני, אסור לו ללכת לצבא, לא משנה כמה כסף יקבלו מכך הישיבות". תראו בקרוב "שאם עד עכשיו הגזירה על עולם הישיבות וגיוס החרדים נחקקה על-ידי החילונים והחרדים נלחמו בזה, תראו עכשיו, שאותו חוק יחוקק ע"י החרדים של רח' חזון איש, ואז הכל יהיה כשר" וע"ז יתנו החרדים הנ"ל את הדין בגיהנום "בצואה רותחת"
המשך 21:52 16.05.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ממש צודק, הרב מקרית ספרכך אמר "מה שהולך כאן כבר תקופה ארוכה זה אכזריות" ופירושו על מה שאמר הוא, שזה אכזריות קשה מטעם הפלג הבני ברקי, הם שונאים את...
ממש צודק, הרב מקרית ספרכך אמר "מה שהולך כאן כבר תקופה ארוכה זה אכזריות" ופירושו על מה שאמר הוא, שזה אכזריות קשה מטעם הפלג הבני ברקי, הם שונאים את האמת, אוכרי ישראל, קבוצת ערב רב בפועל וד"ל. כך אמר הרב הנ"ל: הוא תוקף את הקיצוניות של אנשים מסויימים במחנה המגלים לדבריו קנאות מזוייפת, זאת אומרת שהוא מצדיק הגיוס בני ישיבות רח"ל, ממש כמו המסיונרים של ר' חזון איש, נ"ל שהנ"ל צריך אישפוז דחוף. למה יש בתי חולים לחולי נפש? כי יש חולי נפש שזקוקים לאישפוז מהר מהר. דברי החז"א על הקיצוניות: כשם שהפשטות והאמת הם שמות נרדפות, כן הקיצוניות והגדלות הם שמות נרדפות. "הקיצוניות היא ההשתלמות של הנושא" הדוגל בהבינוניות ומואס בקיצוניות, חלקו עם הזייפנים או עם חדלי התבונה!!! אם אין קיצוניות אין שלמות, ואם אין שלמות אין התחלה... הנ"ל רב קסלר, מתחיל לדבר כמו "אותו איש" תלמידו של מרן ר' שמואל שליט"א {לשעבר} מהפיגוע של ביהכ"נ בהר נוף, ידע שהחזון איש אמר, אם אין קציוניות אין כלום! וכן יה"ר שירחם השם וישלח לנו מהרה משיח צדקינו בב"א
המשך 13:17 14.05.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רפי
יאיר לפיד לא מוכן ולא מסוגל להקשיב לצד השני (עקב שנאת חרדים, צדקנות והתעקשות שהצדק עמו, חוסר הבנה שיש עוד ציבורים חוץ מהציבור ״שלו״). הוא לא דן עם החרדים אפילו פעם...
יאיר לפיד לא מוכן ולא מסוגל להקשיב לצד השני (עקב שנאת חרדים, צדקנות והתעקשות שהצדק עמו, חוסר הבנה שיש עוד ציבורים חוץ מהציבור ״שלו״). הוא לא דן עם החרדים אפילו פעם אחת ולא היה מוכן להקשיב כי האמת אצלו. חוק הגיוס הוא הדוגמא הכי קלאסית - כל בכירי מערכת הבטחון העוסקים בגיוס חרדים אמרו שהחוק הזה עשה רק נזק לגיוס, ליחסים בין החרדים לצבא ועקר מהשורש תהליכים שהתרחשו מתחת לפני האדמה (והתקשורת) שנועדו לעודד הבנה אחד של השני. הצבא לא רצה ללכת ראש בראש עם מנהיגי הציבור החרדי כי הוא מבין שיש פה סוגיה רגישה וצריך הדברות מחוץ למכ״ם של התשקורת, אבל יאיר לפיד לא מוכן להיות חכם אלא רק צודק.
המשך 17:55 13.05.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר