ההתרגשות לקראת פתיחת העונה החדשה בליגת העל מורגשת היטב בקרב האוהדים, והדבר בא לידי ביטוי בנתוני מכירת המנויים המעודכנים. קבוצות רבות כבר החלו בקמפיינים למכירת כרטיסים עונתיים, והמספרים הראשוניים מספקים הצצה מעניינת לפופולריות של כל מועדון.

מכבי תל אביב והפועל באר שבע מובילות את הטבלה בגאון, כאשר שתיהן הודיעו על סולד אאוט מוחלט במכירת המנויים. מכבי תל אביב מכרה 23,000 מנויים, ואילו הפועל באר שבע הגיעה ל-12,000 מנויים – הישג מרשים לשתי הקבוצות המעיד על בסיס אוהדים נאמן ותשוקה גדולה.

מכבי חיפה נמצאת אף היא במקום גבוה עם 21,250 מנויים שנמכרו, כאשר 98% מהם מהווים חידוש של מנויים קיימים. נתון זה משאיר רק כמה מאות מנויים בודדים למכירה לקהל הרחב, מה שמבטיח אצטדיון כמעט מלא בכל משחק ביתי.

קבוצות נוספות שמציגות נתוני מכירה מרשימים הן בית"ר ירושלים עם 11,000 מנויים והפועל תל אביב עם 10,900 מנויים, המעידים על תמיכה אוהדים חזקה למרות האתגרים.

מנויי קבוצות נוספות

לעומתן, קבוצות כמו הפועל פתח תקווה (2,800 מנויים) ומכבי נתניה (2,000 מנויים) מציגות נתונים צנועים יותר, אך עדיין משמעותיים עבורן. הפועל חיפה רק החלה את מכירת המנויים לפני יומיים, וכבר מכרה 300 מנויים.

חשוב לציין כי מספר קבוצות, ביניהן הפועל ירושלים, בני ריינה, עירוני טבריה, עירוני קריית שמונה ובני סכנין, טרם פתחו את מכירת המנויים לקהל הרחב, או שהן נמצאות בשלב חידוש מנויים לחברי עמותה בלבד. מ.ס. אשדוד גם היא טרם פתחה את מכירת המנויים.

הנתונים הללו משקפים את הציפייה הגדולה לעונה הקרובה ואת המחויבות של האוהדים לקבוצותיהם, ומבטיחים אווירה תוססת ומרגשת במגרשים ברחבי הארץ.