חדשות

סיוון רהב-מאיר: "אני בעד הגדלת הממשלה"

כתבת ערוץ 2 סיוון רהב מאיר חושפת סקופ: הממשלה החדשה תהיה קטנה מהממשלה היוצאת. ומוסיפה: "משום מה לא שמענו על זה מילה. הנה דעתי (המאוד לא פופולארית) בנושא. בגדול, די לפופוליזם."

סיוון רהב-מאיר: "אני בעד הגדלת הממשלה"
צילום: אולי תפסיקו להעליב? רהב מאיר (יח"צ)

כתבת ערוץ 2 סיוון רהב מאיר חושפת סקופ: הממשלה החדשה תהיה קטנה מהממשלה היוצאת. ומוסיפה: "משום מה לא שמענו על זה מילה. הנה דעתי (המאוד לא פופולארית) בנושא. בגדול, די לפופוליזם."

צפו בטור המצולם כפי שפורסם בחדשות הלילה של ערוץ 2

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
ומה אומרת דעת תורה?
11.05.15

זה גזל ונגד דעת תורה! רדיפת שררה וכבוד על ידי שליחי צבור היא חילול שם שמיים!