הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מתייחס לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה, בהם הוא חלק שבחים לשר החוץ גדעון סער, ולחבר הכנסת אריה דרעי.
סגל שיתף את דבריו של נתניהו וכתב: "נתניהו מרגיש טוב? חילק ממחמאות למכביר בישיבת הממשלה".
בין דבריו אמר נתניהו על סער: "שר החוץ ניווט ומנווט את המאמץ המדיני של משרד החוץ בצורה יוצאת מהכלל, ממוקדת. הוא עולה מהר על הבעיות ופותר אותן מהר, ככל שהן כאלה שניתן לפתור".

נתניהו על טראמפ| צילום: (צילום: רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע״מ)
על דרעי אמר נתניהו: "מגיעה לו תודה גדולה. חריפות שכלו וניסיונו העצום עזרו לפתרון שאלות מורכבות במלחמה הזו.הוא נתן משענת יציבה, יצירתית ואחראית, ותרם תרומה גדולה לניהול המלחמה".





תגובות
סגל ובנט . חייבים להריד את הכיפה ולשים חארה על הראש . גם מסיתים וגם שקרנים. "דובר שקרים לא יכון לפני" השם ישמיד אות בקרוב !
אין שקרן יותר גדול מראש ממשלה שלך.
ומה עם ישראל כ"ץ, המופקד על ביטחוננו מתוך גישה התקפית?
גם סער חלק לו "שבחים" פעם,הוא מחזיר לו,סמרטוטים !!!!