חתימה טובה.
ראשי מפלגת 'יהדות התורה' חתמו הערב (רביעי) על ההסכם הקואליציוני לקראת כניסתם לממשלת נתניהו הרביעית.
במעמד החתימה התייחס נתניהו לשיתוף הפעולה בין שתי המפלגות בממשה הקודמת: "עבדנו במשותף בממשלה הקודמת לטובת עם ישראל ומדינת ישראל, עשינו דברים גדולים. יש לנו הזדמנות לחזור לכך עכשיו, יש שאיפה גדולה לעשות דברים גדולים למדינת ישראל ועם ישראל ולציבור בישראל. יש לי בקשה אחת: בואו נלך כולנו לעבוד".
יו"ר מפלגת 'יהדות התורה', סגן שר הבריאות המיועד,ח"כ יעקב ליצמן, אמר: "תודה לרה"מ ולצוות המו"מ. אני חושב שההסכם שעשינו הוא הסכם טוב, לא קל, יש הרבה דברים חברתיים שם, גם על קצבאות ילדים וגם טיפולי שיניים, יש עוד הרבה דברים וגם תיקוני עיוות. אני בטוח שבעזרת השם, כפי שהוכחנו בקדנציות הקודמות בעבר, והובלנו הרבה רפורמות והרבה הישגים, אני מקווה שהקדנציה הנוכחית תהיה ארבע וחצי שנים".
ח"כ משה גפני, מראשי צוות המשא ומתן, אמר: "אנחנו שמחים שהגענו לחתימה. עברתי הסכמים קואליציוניים ואני ותיק בעניין הזה, זה הסכם ארוך מאוד שיורד לרזולוציות מאוד נמוכות מבחינת הסכם. אנחנו מודים לצוות על העבודה שנעשתה ורוצים לחזור לכנסת ה-18 שם היה שיתוף פעולה מלא עם רה"מ וסיעת הליכוד.
ח"כ מאיר פרוש הבטיח לעשות הכל בכדי שהממשלה הבאה תחזיק 4.5 שנים: "כדי ליישם הסכם קואליציוני צריך לעבוד 4.5 שנים ואנחנו נשתדל לעשות זאת ומקווים שתהיה לנו העזרה. היה קשה במו"מ אבל היה מאוד נחמד וטוב שהגענו לכך שאנחנו יכולים לסכם את שעמדנו בו. אני יכול רק לבקש ממך בקשה צנועה: אל תפסיק להזכיר בתקופה הקרובה שקיבלת 30 מנדטים ויש לך מנדט לעשות".
מה דעתך בנושא?
3 תגובות
0 דיונים
מתוך עיון במסמך ההסכם הקואליציוני: אנשי "דגל/ג" הם בשמחה שוב נותנים יד בתחכום רב במסע השמד והניאוף ר"ל בענין של הגיוס: עכשיו שנתפסו על חם חם חם הם טוענים,...
מתוך עיון במסמך ההסכם הקואליציוני: אנשי "דגל/ג" הם בשמחה שוב נותנים יד בתחכום רב במסע השמד והניאוף ר"ל בענין של הגיוס: עכשיו שנתפסו על חם חם חם הם טוענים, תעיינו היטב במסמך המצו”ב ותראו את התחכום ואת ה’הבה נתחכמה לו’ שנעשה פה כדי לקדם את חוק הגיוס בני ישיבה, מבלי לעורר ריאקציה נגדית באמצעות הכלא הצבאי הטמאה, אלא ע”י תקציבי עתק שיוקצו על מנת לעודד הקמת מסגרות צבאיות חרדית ואת שילוב החרדים בהסכמת ר' שטיינמן שליט"א וכו' באקדמיה ובשילוב בתעסוקה וכו’ וכו’, רח”ל. מתברר לנו כי לא רק שלא הועילו בחתימת ההסכם, אלא רק גרמו בחתימתם להעמקת הגזירה ולהחרפת הסכנה הנוראה, וכפי שהטיב מר יצחק נחשוני להגדיר אמש, שאין כאן כל בשורה בחוק הגיוס, וכי יש כאן רק אחיזת עיניים ואחיזה בכיסאות והרבה כסף בכיס של החכי"ם... החכי"ם האלו לא פחות משותפי הסיטרא אחרא, הם לכאורה מזרע בני המן שלמדו בבני ברק! הם ידעו בדיוק על מה הם חותמין, ואעפ"כ לא היה להם שום בעיה לחתום על מסמך של שמד בפועל, על בני ישיבות. הם לא מעונינים לעזור לציבור החרדי שבחרו בהם, בכלל לא, הם רק חושבים על עצמם כמה כסף הם מרוויחים כל חודש וכו' לצערנו הם אינשי דלא מעלי המנסים להפריע להצלח בני תורה, וכך כתוב שם שחור על גבי לבן, ואותן ידיים זדוניות שיש על זה דם, לא רעדו לחתום על מסמך מזעזע זה, כשהם מוכרים את נשמת היהדות בעד נזיד עדשים, ושוב כסף ועוד כסף. הנה באמת לא ראיתי להם מקום לטעות ולחתום בעד גזרת "שמד". הננו למחות בזה בשם כל ישראל, על כבודה של תורה, כאשר אינשי דלא מעלי, אנשים רקים ופוחזים, כופרים בד' ובתורה, ומשומדים, שונאים לומדי תורה, שחתמו מסמך השמד כדי לעזור לציונים, לשרוף נשמות בני ישיבות בארץ ישראל, ולתת יד לכופרים הארורים המשומדים המסיונרים, ברצון ובידיעה. אחרי שבחנו בהם כדי לבטל גזירת הגיוס ולא בטלו הגזירה, הם ממש גנבים ונוכלים, אוי לו לאותו בושה, שלוקחים נוכלים ליצג אותנו, הם החכי"ם של החרדים בבית זונות הגדול של כנסת. ניכר למרחוק רוב גדול, שהם שלוחי ה-ס"ם. הם מבזים גדולי התורה של דורנו ומחללים שם שמים ברבים, ואלו שאין להם חלק בעולם הבא. נראים כמשפחת אחשוורוש והמן הרשע.
המשך 16:51 30.04.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת מלך
כל כבודה,בת מלך פנימה. בתורה נאמר,,וְלֹא-יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר" (חומש דברים כג,טו) בנביא ישעיה נאמר,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת. תִּגָּל, עֶרְוָתֵךְ"(ספר ישעיה,פרק מז,ב-ג) אמר הפסוק:,, גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" משמע,השוק מכוסה,שבכדי לעבור בנהר,היא...
כל כבודה,בת מלך פנימה. בתורה נאמר,,וְלֹא-יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר" (חומש דברים כג,טו) בנביא ישעיה נאמר,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת. תִּגָּל, עֶרְוָתֵךְ"(ספר ישעיה,פרק מז,ב-ג) אמר הפסוק:,, גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" משמע,השוק מכוסה,שבכדי לעבור בנהר,היא צריכה לחשוף אותו. למה הסמיך הפסוק,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" ל:,,עֶרְוָתֵךְ" ללמדנו,שכל המגלה ,אחד מאלו,כמגלה ערותה. ואמרו רבותינו,וכל העובר אחורי אישה בנהר אין לו חלק לעולם הבא(מסכת ברכות סא,א) שכאשר היא תעבור בנהר,היא תרים מעט את לבושה,ויראה מעט מבשרה,ומי שיראה את בשרה,אין לו חלק לעולם הבא. וגדול עוון המחטיא יותר מהחוטא. ומכל עוון ופשע אפשר לשוב בתשובה,כמו שנאמר ב-יחזקאל,, וְהָרָשָׁע, כִּי יָשׁוּב מִכָּל-חַטֹּאתָו אֲשֶׁר עָשָׂה, וְשָׁמַר אֶת-כָּל-חֻקוֹתַי, וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה--חָיֹה יִחְיֶה, לֹא יָמוּת,כָּל-פְּשָׁעָיו אֲשֶׁר עָשָׂה, לֹא יִזָּכְרוּ לוֹ,בְּצִדְקָתוֹ אֲשֶׁר-עָשָׂה, יִחְיֶה,הֶחָפֹץ אֶחְפֹּץ מוֹת רָשָׁע, נְאֻם ה' אלוקים,הֲלוֹא בְּשׁוּבוֹ מִדְּרָכָיו, וְחָיָה" (יחזקאל יח,כא-כג) וכל האומר,החטא והשוב ,החטא והשוב,אין התשובה הזו מועלת לו,ובמה שחוטאים בו מתרצים,שאם הלכה בלבוש לא צנוע,תלבש מעתה לבושים צנועים בלבד. ועל תשובה מאהבה ,הזדונות הופכות לזכויות. הגמרא במסכת שבת דף צח,ב,,תנא דבי רבי ישמעאל,למה משכן דומה, לאישה שמהלכת ב-שוק,ושפוליה מהלכין אחריה" משמע לבוש האישה ,צריך להיות ארוך,ונגרר בארץ ,שלא יראה בשרה וצורת הרגל,ואפילו ב-שוק,במקום שעל ידי שתלך בלבוש ארוך,יתלכלך והתקלקל ויתבלה הלבוש בארץ,צריכה ללכת במלבוש המגיע לארץ ונגרר בו. והגמרא בעירובין ק,ב,,אמר רבי יוחנן אילמלא לא ניתנה תורה,היינו למידין צניעות מחתול, וגזל מנמלה ,ועריות מיונה, דרך ארץ מתרנגול,שמפייס ואחר כך בועל ,ומאי מפייס לה,אמר רב יהודה אמר רב הכי קאמר לה:זביננא ליך זיגא דמטו ליך עד כרעיך" וכתב רש''י בדיבור המתחיל,,שמפייס":הולך ופושט כנפיו ,והוא פיוס,כדאמר לקמן,שאומר לה ,לקנות מלבוש שמגיע לארץ.עד כאן,משמע,שהלבוש צריך להגיע ל-ארץ,ומה כך בתרנגול,כל שכן,ועל אחת כמה וכמה באדם. ועוד אמרו רבותינו,,כל המסתכל באצבע קטנה של אשה ,כאילו מסתכל במקום התורפה"(שבת סד,ב) ומה באצבע כך,כל שכן ועל אחת כמה וכמה ב-שוק האישה,שיש בו הנאה בראיתו.
המשך 13:21 30.04.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יאיר הורוויץ
מה שהשיגו עם 6 מנדטים זה הזוי .תותחים החברה האלו
02:48 30.04.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר