חדשות

כמה רוע: ערבי מהצפון נתפס לאחר שהתעלל בחיות בר

המשטרה עצרה ערבי תושב ברטעה שבצפון בחשד שהחזיק חיות בר בניגוד לחוק. החיות שוחררו והועברו למקלט מוגן

כמה רוע: ערבי מהצפון נתפס לאחר שהתעלל בחיות בר
צילום: (צילום: דוברות רשות הטבע והגנים)

ערבי תושב ברטעה שבצפון נעצר לאחר שעל פי החשד החזיק וסחר בחיות בר מוגנות בניהם עופר של צבי ארצישראלי, 2 סנאי דלקים וציפורי שיר ארצישראליות

אמש פקחי רשות הטבע והגנים ושוטרי משטרת אום אל פאחם פעלו בעקבות מידע מודיעיני כנגד חשוד בסחר והחזקה של חיות בר מוגנות.

בחיפוש נתפסו עשרות מיני ציפורים ועופר של צבי ארצישראלי שהועבר לטיפול בבית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים, 2 סנאי דקלים, לצורך ביצוע סחר לא חוקי. החיות שנתפסו הועברו למקלט מוגן על ידי רשות הטבע והגנים.

חיות הבר
חיות הבר| צילום: (צילום: דוברות רשות הטבע והגנים)

ברשות הטבע והגנים ציינו כי כמות המינים שהוחזקו אצל החשוד הייתה חריגה. מדובר במינים שפקחי רשות הטבע והגנים אסורים בהחזקה. מדובר במינים ארץ ישראליים חלקם ניצודים באמצעות רשתות.

בתפיסה נמצאו מיני ציפורים-חוחית,חוגת עצים, כסוף מקור, חורפי, פיפיון מים, נקודה זרעית, פרוש מצוי, מיני תורים ועוד מיני ציפורים שחלקם אסורים באחזקה ולחלקם נדרש היתר החזקה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
4
מוריס והיונים
27.05.25

זה הזמן להחזיר את עונש הmוות. למתעללים בבעלי חיים וחסרי ישע