בכנס מיוחד שערך 'מכון המקדש' לרגל השקת חיזיון חדש בתערוכת המכון, התייחס הרב קלמן בר, הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית, לציפייה לבניין בית המקדש ולחוסר הממשי בזמן שהוא לא עומד בבניינו.
"אנחנו לא מבינים עד כמה זה חסר לנו היום", זעק הרב הראשי. "אדם היה בא, עושה סיבוב, אדם שנפשו נפלה, במקום ללכת לקאוצ'ינג היה הולך לבית המקדש, איזה יופי הוא היה רואה, רואה את ה', כמה היה מתחזק, הנפש שלו מתחזקת".

במהלך האירוע, בו השתתפו גם יו"ר המכון הרב ישראל אריאל ורבנים נוספים, הושק חיזיון חדש וייחודי הכולל סדרת סרטונים חדשים שמציגים בצורה מרהיבה את תולדות בית המקדש, מהבית הראשון, דרך הבית השני ועד לימינו, בציפייה לבניין בית המקדש השלישי.
עוד סיפר הרב הראשי על מסר שלמד: "פעם חשבתי על הגמרא במסכת בבא בתרא, שאומרת שכשהורדוס בנה את בית המקדש הוא ציפה אותו זהב, והציעו לו חכמי ישראל: 'תעשה אותו כמו גלי הים, כחול ולבן'. חכמי ישראל היו פתאום אדריכלים?", שאל הרב.
הוא המשיך והביא את הפסוק "אתה מושל בגאות הים, בשוא גליו אתה תשבחם", והסביר: "בפשטות, כשהוא בשיא הגל אתה מוריד אותו. אתה מושל בגאות הים, אתה משבח את הגלים. למה? הגל הראשון רואה, ומתנפץ. השני רואה אותו: 'מה אתה עוד פעם מנסה?', ומתנפץ, השלישי עוד פעם, וריבונו של עולם אוהב את זה. למה? העיקר הניסיון, גם אם לא הצליח, הקב"ה אוהב את הניסיונות".





תגובות
כנראה זו הסיבה שיהודי בית שני היו רגועים כ"כ כנראה זו הסיבה שיהודי בית שני היו רגועים כ"כ
פרקליטות ובג'ץ רעה חולה בישראל. עבריין ממנה את עצמו לנשיא הבג'ץ וחבר ממנה חבר מאפייה של עבריינים. נשיא הבג'ץ עבריין שהופך את עצמו בכוח לראש ממשלה בפועל. את ראש הממשלה הנבחר הוא הופך לבובה שלו והנשיא המושחת קובע לראש הממשלה הנחר זה אסור לך, זה אסור וזה אסור בשביל מה בחירות הכלבים שולטים במדינה בלי בחירות. בג'ץ מדרבן נשואים חד מיניים של גבר עם גבר ושל אישה עם כלב. בג'ץ מדרבן בישראל מצעדי תועבה של חולי מין. ובג'ץ הורס בתים יהודים וילדים יהודים של הורים גרושים בגלל המתירנות של בג'ץ ילדים אומללים. בג'ץ מנגח מינוי דיינים. אבל על מינוי שופטים בג'ץ המושחתים לא מדברים. קוראים לנוכלות של בג'ץ סניורטי בבג'ץ זה גרוע מאד הם עם שנאה עצמית. חיילים יהודים מתים בקרבות ובג'ץ שופט את ביבי ראש הממשלה הנבחר על סיגריות ובירה נוכלים הזויים.
מדבר כמו חול, רועד מפחד מפני החרדים ולא עושה כלום כמו קודמיו בתפקיד...אם אתה קורא למעשה אז יתכבד כבוד הרב ויקרא לעליה המונית להר הבית, חידוש הקורבנות ובניין המקדש...סצם לברבר בסיפורי מעשיות לא מקדם כלום...
עליה להר הבית הוא נושא אשר שנוי במחלוקת הלכתית... ולכן כול אחד ינהג כפסיקת רבותיו, ומסמא שרבותיו פסקו שאין לעלות ולא שמצווה לעלות...