ועד עובדי חברת דלק וההסתדרות הלאומית ישביתו מחר (שישי) את העבודה למשך שעתיים בשעות 8 עד 10 בבוקר, כך דווח היום (חמישי) בוואלה.
לדברי ועד העובדים, ההחלטה לצאת לשביתה התקבלה "כתוצאה מחוסר ההתקדמות במשא ומתן מול הנהלת החברה, וחוסר רצונה לקדם את זכויות העובדים באופן משמעותי ולקדמם".
עוד באותו נושא
חסכון של אלפי שקלים בשנה. אלה הרכבים החסכוניים בישראליהונתן גבריאלוב

בנוסף הם ציינו כי מדובר בשביתת אזהרה, "בתקווה כי הנהלת החברה תתעשת ותסיים את הסאגה בהקדם בהסכם מכבד לציבור העובדים".
תגובות
בשורה כל כך קשה. אולי הכי קשה שהיתה לנו כאן בתקופה ה"קלילה" הזו בשנתיים האחרונות , לא? או ש.... תשימו קצת רסן למנפיקי הכותרות חסרי האחריות שלכם.