חדשות

מחר: בשורה קשה לנהגים בישראל

צאו לתדלק עכשיו: ועד עובדי חברת דלק וההסתדרות הלאומית ישביתו מחר את העבודה למשך שעתיים בשעות 8 עד 10 בבוקר

מחר: בשורה קשה לנהגים בישראל
צילום: (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90)

ועד עובדי חברת דלק וההסתדרות הלאומית ישביתו מחר (שישי) את העבודה למשך שעתיים בשעות 8 עד 10 בבוקר, כך דווח היום (חמישי) בוואלה.

לדברי ועד העובדים, ההחלטה לצאת לשביתה התקבלה "כתוצאה מחוסר ההתקדמות במשא ומתן מול הנהלת החברה, וחוסר רצונה לקדם את זכויות העובדים באופן משמעותי ולקדמם".

בנוסף הם ציינו כי מדובר בשביתת אזהרה, "בתקווה כי הנהלת החברה תתעשת ותסיים את הסאגה בהקדם בהסכם מכבד לציבור העובדים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

24
22
יואב
09.05.25

בשורה כל כך קשה. אולי הכי קשה שהיתה לנו כאן בתקופה ה"קלילה" הזו בשנתיים האחרונות , לא? או ש.... תשימו קצת רסן למנפיקי הכותרות חסרי האחריות שלכם.