דובר צה"ל הודיע כעת (רביעי) כי לפני זמן קצר, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר ממזרח. התרעות הופעלו על פי מדיניות.
לאחר שאמש הנשיא טראמפ אמר כי ארה"ב תפסיק לתקוף את החות'ים, בכיר חות'י אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "הפסקת האש עם ארה"ב לא כוללת את ישראל בשום צורה או דרך". עוד הוא הוסיף כי "הסכם הפסקת האש לא כלל שיחות ישירות עם גורמים אמריקנים".
עוד באותו נושא
כ״ץ על התקיפה בתימן: ״מסר אזהרה לראש התמנון האיראני״לירן וינשטיין






תגובות
נתניהו צריך לפטר גם את טראמפ. ההסכם עם החות'ים חשף בעיית תיאום ואמון קשה בין טראמפ לנתניהו. העובדה שנשיא ארהב סיכם על הפסקת אש עם החות'ים מאחורי גבה של ישראל מביכה מאוד את ראש הממשלה ואת מקורבו רון דרמר שאחראי על ניהול היחסים עם ממשל טראמפ. יכולתה של ישראל להשפיע על המוֹ"מ בין ארה"ב לאיראן על הסכם גרעין חדש נראית כעת מוגבלת למדי
טראמפ אתה מזייף.
לתת לחותים בראש כבר היום לא לחכות שיתקפו אותנו קודם,ולא לסמוך על האמריקאים