לראשונה בהיסטוריה: דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם כעת (שלישי) התראות פינוי לאזור נמל התעופה הבינלאומי בצנעא, בירת תימן.
"זו אזהרה דחופה לכל הנוכחים באזור נמל התעופה הבינלאומי של צנעא, כפי שמוצג במפה המצורפת" כתב אדרעי. "אנו קוראים לכם לפנות את אזור שדה התעופה באופן מיידי, ולהזהיר את כל מי שנמצא בסביבתכם על הצורך לפנות אזור זה באופן מיידי. אי פינוי והתרחקות מהמקום חושפת אותך לסכנה".

הוראת הפינוי החריגה מגיעה יום אחרי התקיפה הנרחבת של חיל האוויר נגד החות'ים בתימן, שבוצעה כתגובה לירי לעבר נתב"ג ביום ראשון האחרון. בתקיפה השתתפו כ-20 מטוסי קרב, שהטילו 50 חימושים על עשרות תשתיות טרור של החות'ים בנמל הימי חודיידה ובאזורים הסמוכים, כ-2,000 ק"מ מגבולות ישראל. מדובר בנמל אסטרטגי המשמש את החות'ים כמוקד הכנסה משמעותי וכמרכז לייבוא אמל"ח מאיראן.





תגובות
הביבי מוביל למלחמה אזורית!!
ברור קל לו הוא יושב בבית מלון יקר
טוב מאוד להכנס באמא שלהם
אותה קונספציה על מלא!!!! במקום לתקוף יום ולילה את תימן צהל יוצא להתקפה מוגבלת כשהוא מזהיר את התוקפים!!!!!!!?????? אם הטילים לא פוגעים צהל והקיסר ביבי מרגילים אותנו לקבל אותם כגזירת שמיים...רק אם הטיל פוגע מגיבים...פשוט לא להאמין לא למדנו כלום מהשביעי הארור ההוא...