הזמרת ליאת בנאי עוררה סערה בסוף השבוע האחרון, לאחר שהשתתפה בתוכנית בערוץ 13 ואמרה שם כי אם הטבח היה קורה בימין, היו מצדיקים אותו.
"ה-7 באוקטובר נתן לנו פגז, לכולם", פתחה בנאי, "אממה, איפה זה קרה? אצל השמאלנים. הפתיעו אותם. אם זה היה קורה אצלנו, בימין, היו אומרים 'מגיע לכם', 'כי כבשתם להם', 'כי עשיתם להם'. נכון? אבל זה קרה אצלכם. למה זה קרה אצלכם? כדי להוכיח לכם- שאין עם מי לדבר".
עוד באותו נושא
אושר סופית במליאה: מכחישי ה-7.10 לא יורשו להיכנס לישראלאליהו לוקסנברג

ברשת תקפו את הזמרת על דבריה, טענו כי היא עושה השוואה בין דם לדם וקראו להחרים אותה. "לא מאמין שאמרת את זה עכשיו, תתביישי לך", כתב אחד הגולשים. גולת נוסף כתבה לה: "להקיא ממך, גועל נפש".
תגובות
צודקת, שמתנחלים נרצחים, אומרים שזה בגלל שהם מתנחלים, משיחיים, וכו'. אז די להתייפייפות הזו.