חדשות

בית החולים מעדכן: שיפור במצב החייל שנפצע בפיגוע

בבית החולים רמב"ם עדכנו על שיפור במצבו של החייל שנפצע קשות בפיגוע המשולב בצומת התשבי, כשהוא שב להכרה מלאה ונגמל מהנשמה. מצבו מוגדר כעת בינוני ויציב

בית החולים מעדכן: שיפור במצב החייל שנפצע בפיגוע
צילום: (צילום: דוברות בית חולים רמב"ם)

בשורה טובה: בבית החולים רמב"ם עדכנו היום (שלישי) על שיפור במצבו של החייל שנפצע אמש בפיגוע בצומת התשבי סמוך ליקנעם, שמוגדר כעת בינוני ויציב.

לפי הודעת בית החולים, החייל שב להכרה מלאה ונגמל מהנשמה. הוא מתוכנן לעבור מאוחר יותר מטיפול נמרץ לאחת המחלקות הכירורגיות.

כאמור, החייל בן ה-20 נפצע אמש באורח קשה בפיגוע שהתרחש בכביש 66 ליד צומת התשבי. מחקירת האירוע עלה כי המחבל נסע ברכב ליד הצומת ופגע בחייל שעמד בתחנת אוטובוס, ולאחר מכן יצא מהרכב ודקר אותו באמצעות סכין.

לאחר מכן המחבל ירה ברכב בנתיב הנגדי של הכביש, בו נסעו משה "מוסה" הורן בן ה-85 ובנו אופיר. הבן, שנהג ברכב, לא נפגע מהירי, אך אביו נפגע ונפצע באורח אנוש – ובהמשך נקבע מותו בזירה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
שירי מנתניה
25.03.25

כפרה עליו!!!! תרגיש טוב, חייל יקר!