חדשות בריאות

משרד הבריאות ומד"א בהודעת חירום לציבור

במשרד הבריאות ובשירותי הדם של מד"א, יוצאים בקריאת חירום לציבור, להגיע ולתרום דם בעמדות ההתרמה ברחבי הארץ: "מחסור חמור בדם"

משרד הבריאות ומד"א בהודעת חירום לציבור
צילום: (צילום: נתי שוחט / פלאש90)

בשל מחסור חמור במנות דם במשרד הבריאות ובשירותי הדם של מד"א, יוצאים בקריאת חירום לציבור, להגיע ולתרום דם בעמדות ההתרמה ברחבי הארץ.

בסוף השבוע האחרון, בשירותי הדם של מד"א התריעו מפני קושי משמעותי בגיוס כמות הדם הנדרשת לטיפול בחולים ופצועים. בעקבות כך במד"א נאלצים לצמצם את אספקת הדם לבתי החולים.

שירותי הדם של מד"א קוראים לציבור להגיע לתרום דם בנקודות המצוינות באתר מד"א. במד"א מבהירים כי לדם אין תחליף וכי כל מנת דם יכולה לסייע להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים שזקוקים לעירויי דם. בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור: הגיעו לנקודות ההתרמה, תרמו דם והצילו חיים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות