חדשות

חיים רמון מאשים: הוא מנע את חיסול סינוואר

חיים רמון לשעבר המשנה לראש הממשלה, תקף היום את ראש השב"כ ואמר לו: "אתה אחראי למחדל הכי גדול, אחראי מרכזי, ועל זה לך הביתה ואל תאשים אף אחד"

חיים רמון
חיים רמון | צילום: Ari Dudkevitch / FLASH90

חיים רמון לשעבר המשנה לראש הממשלה, פנה היום ב103fm לראש השב"כ ואמר לו "אתה אחראי למחדל הכי גדול, אחראי מרכזי, ועל זה לך הביתה ואל תאשים אף אחד"

על אי לקיחת האחריות לטבח 7.10, אמר: "בבוקר של הטבח הם כותבים 'אל תדאגו הכול בסדר', מי שכתב ומי שעשה זה לא תפקידו לתקן את האומה, תפקידו היחיד זה להגיד 'אשמתי, חטאתי – אני הולך הביתה'

בנוסף הוא הדגיש כי "אני רוצה להזכיר לך שממשלת בנט, בנט אחרי פיגוע הגרזנים רצה לחסל את סינוואר. בישיבה מודיע הרמטכ"ל כוכבי 'על גופתי'. זאת הייתה עמדתו המסורתית של צה"ל. יחד עם זאת היו כן סימנים, כולל ידיעת זהב, שהולכת להיות מלחמה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

79
59
חובה להזכיר לכל האדיוטים מה אמר נתניהו ל
12.03.25

..אז בוא ונזכיר לך .... "מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל, כי קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי ולא בלתי מבוסס שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי … " למי שלא זוכר ... הכל "ראש הממשלה, אתה היית צריך לבדוק את מוכנות הצבא, הפעלת הצבא, הגנת העורף. גלגול כזה של אחריות לא ראיתי מימיי. כשהכישלון כל כך רחב, הצעד המתבקש הוא החלפת ראש הממשלה שכשל" מילה במילה נאומי נתניהו בכנסת ישראל ... מענין אם הוא זוכר ...