חדשות

נהג בנצרת נתפס נוהג בלי רישיון בפעם החמישית

נהג נתפס בפעם החמישית כשהוא נוהג ללא רישיון, החשוד ברח מהמשטרה, ולאחר שנעצר התברר כי לא הוציא רישיון מעולם

נהג בנצרת נתפס נוהג בלי רישיון בפעם החמישית
צילום: אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

נהג נתפס היום (שני) בפעם החמישית כשהוא נוהג ללא רישיון, הנהג נעצר וכתב אישום יוגש כנגדו. האירוע התרחש. במהלך פעילות של המשטרה בנוף הגליל, השוטרים סימנו לרכב חשוד לעצור לבדיקה. נהג הרכב לא הקשיב לשוטרים לעצור והחל בבריחה מהמקום.

לאחר מרדף קצר, מיד עם עצירת הרכב ובקשת רישיונות הנהיגה, גילו השוטרים כי הנהג לא הוציא רישיון נהיגה מעולם וזו הפעם החמישית שנעצר. כשנשאל על ידי השוטר "איפה הרישיון נהיגה שלך"?

ענה – "אין לי".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה| צילום: צילום: דוברות המשטרה

הנהג נעצר לתחנת המשטרה, רכבו נתפס והושבת למשך 30 ימים ובהתאם לבקשת המשטרה ומעצרו הוארך. בתום החקירה יוגש כנגדו כתב אישום באמצעות שלוחת תביעות תעבורה נצרת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
יעק ק
10.03.25

חצי מהבדואים נוהגים ללא רשיון נהיגה וללא ביטוח. משטרה של גיבורים על חלשים. לכו לנגב גיבורים.

הצטרפו אלינו