רן בוקר דיווח הלילה (מוצ"ש) כי עמית סגל ויתר על ההצעה להפוך לשליח חדשות 12 בוושינגטון.
נזכיר כי לפני כחודש, לאחר שכתבת חדשות 12 בארצות הברית, יונה לייבזון, הודיעה על חזרתה לישראל אחרי 6 שנים, דווח כי בחברת החדשות בוחנים את מועמדותם של מספר כתבים לאיוש התפקיד הנחשק.
על פי הדיווח של עיתונאי 'ישראל היום', ערן סוויסה, המועמדים הם ערד ניר, דפנה ליאל, יאיר שרקי וגדעון אוקו. עוד דווח כי מועמד נוסף ומפתיע למשרה הוא העיתונאי הבכיר של חדשות 12, הפרשן הפוליטי עמית סגל.
בכיר השב"כ לשעבר התנצל בפני עמית סגל: "מדובר בפייק"
אך כעת כאמור דווח, כי סגל וויתר על ההצעה.
תגובות
עמית הוא יותר שופר של משפחת נתניהו מפרשן פוליטי אמיתי