רן בוקר דיווח הלילה (מוצ"ש) כי עמית סגל ויתר על ההצעה להפוך לשליח חדשות 12 בוושינגטון.
נזכיר כי לפני כחודש, לאחר שכתבת חדשות 12 בארצות הברית, יונה לייבזון, הודיעה על חזרתה לישראל אחרי 6 שנים, דווח כי בחברת החדשות בוחנים את מועמדותם של מספר כתבים לאיוש התפקיד הנחשק.
על פי הדיווח של עיתונאי 'ישראל היום', ערן סוויסה, המועמדים הם ערד ניר, דפנה ליאל, יאיר שרקי וגדעון אוקו. עוד דווח כי מועמד נוסף ומפתיע למשרה הוא העיתונאי הבכיר של חדשות 12, הפרשן הפוליטי עמית סגל.
בכיר השב"כ לשעבר התנצל בפני עמית סגל: "מדובר בפייק"
אך כעת כאמור דווח, כי סגל וויתר על ההצעה.





תגובות
עמית הוא יותר שופר של משפחת נתניהו מפרשן פוליטי אמיתי
הרי ערוץ 12(אל גזירה)הפרשנים והעיתונאים הנבזים שלו=שופר אחד גדול ללא תחתית חלול הפעל קצת את המוח(אם הוא קיים אצלך)אתה גם עיוור וגם חירש זבל שמאלני מצוי
עמית סגל הוא שופר של הימין ולא של אף אחד אחר אם את ימנית את בטח מבינה את זה אם לא אני בספק הרי השמאל מבין רק את עצמו ועצמו בלבד
היה לנו לפחות פחות מושך בחוטים דורסני ומעצבן, עכשיו תקועים איתו ועם דף המסרים שלו, שמעביר בצורה דורסנית טיפוסית, מתפרץ, משסע אחרים ללא דין וחשבון... לכאורה
בבקשה, תשלחו את ערד ניר, אולי ידרוס אותו מונית עם נהג ערבי