חדשות

"הבאנו שלום עליכם": חמשת התיאלנדים משתחררים. צפו

חמשת התיאלדים שנחטפו לשבי החמאס שוחררו היום (ה') במסגרת העסקה, הם הגיעו לבדיקות רפואיות בבית החולים שיבא ואת פניהם קיבלה שגרירת תיאלנד בישראל. צפו

"הבאנו שלום עליכם": חמשת התיאלנדים משתחררים. צפו
צילום: (צילום: עוז דניאל)

לצד שיחרורם של שלושת הישראלים, ארבל יהוד, אגם ברגר, וגדי מוזס שוחררו היום חמישה אזרחי תאילנד משבי החמאס: Thenna Pongsak, Sathian Suwannakham, Sriaoun Watchara, Seathao Bannawat & Rumnao Surasak

video5828143176107432092
video5828143176107432092| צילום: (צילום: עוז אביטל, לע"מ)

החמישה הועברו למרכז הרפואי "שמיר-אסף הרופא", וקיבלה אותם שגרירת תאילנד בישראל צ׳אנדראראמיה פנאבה וכן הצוות הרפואי וישראלים שבאו לתמוך ולשיר להם "הבאנו שלום עליכם" ולקבל את פניהם בחיבוק וחיוך.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
1
אליהו
31.01.25

אם הבנתי נכון שהמשוחררים יקבלו מענק מהמדינה? ואותם תנאים כמו המשוחררים זה הזוי, הם לא צריכים לקבל דבר והרכב שהסיע אותם היה צריך לנסוע ישר לנתבג גם אם היה להם היתר עבודה הם לא זכאים לדבר