שר הביטחון לשעבר ביקר הערב בכיכר החטופים בתל אביב והתייחס למגעים לעסקה. במהלך ביקורו במקום אמר גלנט כי: "העסקה הזו נכונה, חשוב לעשות אותה ואני מגבה את הממשלה. מקווה שהפעם השיקול הלאומי יגבר על האינטרס הפוליטי".
בהמשך תקף את שרי האוצר והביטחון לאומי על התנגדותם לעסקה: "העסקה הזו נכונה, זו רוח צה"ל וזו המורשת של העם היהודי. מתבייש במה שבן גביר, סמוטריץ' ואחרים עושים, זה לא יהודי ולא אנושי".
עוד באותו נושא
סמוטריץ': "העסקה היא קטסטרופה, לא נהיה חלק מעסקת כניעה"אליהו לוקסנברג, לירן וינשטיין

תגובות
"ראש הממשלה, אתה היית צריך לבדוק את מוכנות הצבא, הפעלת הצבא, הגנת העורף. גלגול כזה של אחריות לא ראיתי מימיי. כשהכישלון כל כך רחב, הצעד המתבקש הוא החלפת ראש הממשלה שכשל" למי שלא זוכר ... זה מה שאמר נתניהו על אולמרט , שנהל מלחמה שנמשכה 3 שבועות עם 170 הרוגים , והיתה מוצלחת פי מליון ממה שנתניהו מוביל כבר שנה וחצי ...