מתקפה חריפה

גלנט: "מתבייש במה שבן גביר וסמוטריץ' עושים, זה לא יהודי"

במהלך ביקורו בכיכר החטופים שר הביטחון לשעבר הביע את תמיכתו בעסקה המסתמנת: "חשוב לעשות אותה ואני מגבה את הממשלה". גלנט תקף את בן גביר וסמוטריץ' על התנגדותם למתווה: "זה לא יהודי ולא אנושי"

גלנט: "מתבייש במה שבן גביר וסמוטריץ' עושים, זה לא יהודי"
צילום: (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

שר הביטחון לשעבר ביקר הערב בכיכר החטופים בתל אביב והתייחס למגעים לעסקה. במהלך ביקורו במקום אמר גלנט כי: "העסקה הזו נכונה, חשוב לעשות אותה ואני מגבה את הממשלה. מקווה שהפעם השיקול הלאומי יגבר על האינטרס הפוליטי".

בהמשך תקף את שרי האוצר והביטחון לאומי על התנגדותם לעסקה: "העסקה הזו נכונה, זו רוח צה"ל וזו המורשת של העם היהודי. מתבייש במה שבן גביר, סמוטריץ' ואחרים עושים, זה לא יהודי ולא אנושי".

אליהו לוקסנברג, לירן וינשטיין

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

12
11
מכונת הרעל במיטבה ... קבלו תיקון : האחרא
15.01.25

"ראש הממשלה, אתה היית צריך לבדוק את מוכנות הצבא, הפעלת הצבא, הגנת העורף. גלגול כזה של אחריות לא ראיתי מימיי. כשהכישלון כל כך רחב, הצעד המתבקש הוא החלפת ראש הממשלה שכשל" למי שלא זוכר ... זה מה שאמר נתניהו על אולמרט , שנהל מלחמה שנמשכה 3 שבועות עם 170 הרוגים , והיתה מוצלחת פי מליון ממה שנתניהו מוביל כבר שנה וחצי ...