חדשות

דובר צה"ל התנצל: "טעיתי, חרגתי מסמכותי"

דובר צה"ל השתתף היום בדיון חסוי בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ושם הוא התנצל שוב לאחר שהביע דעה פוליטית בנוגע לחוק פלדשטיין: "טעיתי, חרגתי מסמכותי"

אישר את הדיווחים, תא"ל הגרי
אישר את הדיווחים, תא"ל הגרי | צילום: 242 חטופים, דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני\פלאש 90)

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי התנצל היום (שלישי) שוב בעקבות הביקורת כלפיו, לאחר שהתייחס בהצהרתו ל"חוק פלדשטיין".

בדיון חסוי בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אמר תא"ל הגרי: "טעיתי, חרגתי מסמכותי, הבנתי זאת ולקחתי אחריות. ננזפתי על-ידי הרמטכ"ל". הגרי אמר עוד: "אני אוהב את המדינה ואת צה"ל.

שוב: דובר צה"ל מסתיר את האמת מהציבור

צה"ל חייב וצריך להעביר את עמדתו ביחס לחקיקה שקשורה לצה"ל, כמו חוק הגיוס לדוגמה. זה צריך להיות בערוצים הלגיטימיים כמו הפורום הזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
ראש הפלג התל אביבי
24.12.24

מפקד השייטת לשעבר מתנצל מול ממשלת המוות ? לא מקובל עלי.