דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי התנצל היום (שלישי) שוב בעקבות הביקורת כלפיו, לאחר שהתייחס בהצהרתו ל"חוק פלדשטיין".
בדיון חסוי בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אמר תא"ל הגרי: "טעיתי, חרגתי מסמכותי, הבנתי זאת ולקחתי אחריות. ננזפתי על-ידי הרמטכ"ל". הגרי אמר עוד: "אני אוהב את המדינה ואת צה"ל.
שוב: דובר צה"ל מסתיר את האמת מהציבור
צה"ל חייב וצריך להעביר את עמדתו ביחס לחקיקה שקשורה לצה"ל, כמו חוק הגיוס לדוגמה. זה צריך להיות בערוצים הלגיטימיים כמו הפורום הזה".
תגובות
מפקד השייטת לשעבר מתנצל מול ממשלת המוות ? לא מקובל עלי.