
חבר הכנסת משה סעדה מהליכוד, מתייחס לחזית בתימן מול ארגון הטרור של החות'ים, במסגרתו נחת טיל ברמת גן, ואומר כי אסור לישראל לאפשר ירי לשטחה.
בראיון לרדיו 'גלי ישראל', אמר סעדה: "אין תימן, הכתובת היא איראן. אני לא מוכן לשקר לעצמנו אחרי השבעה באוקטובר. מי שמחמש את תימן זו איראן. אנחנו צריכים להגיב באיראן, ולפגוע בתשתיות".
"מדינת ישראל צריכה לקבל החלטה וזה הזמן להכות ללא רחם גם באיראן וגם בתימן, בלי זה – מי שיהיה מורתע זו מדינת ישראל. מה שקרה בשבת לא יכול לחזור על עצמו. מיליון אזרחים יורדים למקלטים? זה לא יכול להיות".
נשק גרעיני זה תעודת ביטוח , זה לא נשק שמשתמשים בו ... ראה פוטין נלחם כבר כמעט 3 שנים באוקראינה, לא מנצח , ועדיין משתמש בסיפור הגרעיני כדי לאיים על אירופה ולהגביל את העזרה לאוקראינה, לא מעבר ...