בעז מירן, אחיו של החטוף עמרי מירן, אמר היום (רביעי) לווינט, כי "אם לא תהיה עסקה שתכלול את כל החטופים בפעימה אחת, הפעימה השנייה תהיה במועד מאוחר או לא תהיה בכלל – והגברים הצעירים לא יוחזרו".
לדבריו, "כרגע אין עסקה. מדברים על יותר אופטימיות כרגע, ואולי עסקה בפעימות. אם המצב השתפר – למה זה לא בא לידי ביטוי בעסקה? נגביר את המחאות והדרכים כדי למנוע עסקה כפי שמדובר עליה כרגע".
בנוסף, לאחר פגישת משפחות החטופים לפני יומיים, הם הביעו אופטימיות זהירה וטענו כי לדעתם עסקת תתקיים בקרוב.
תגובות
חמאס הוא זה שדורש מספר פעימות-כביטוח חייים!! כשנתניהו חותר להחזרת כל החטופים בפעימה אחת - חמאס כנראה לא ישחרר את כל החטופים כדי להשאיר כמה מהם אצלו - כביטוח חיים!