חדשות

אירוע חמור בדרום: חיילים בקבע סחרו בלבנות חבלה ורימונים

בפעילות להב 433 והמשטרה הצבאית החוקרת בצה"ל נעצרו שני חיילים המשרתים בקבע בחשד לסחר באמצעי לחימה תמורת אלפי שקלים

אירוע חמור בדרום: חיילים בקבע סחרו בלבנות חבלה ורימונים
צילום: דובר צה"ל

במסגרת מאבק המשטרה בהחזקה והסחר באמל"ח ובעקבות מידע שנאסף על ידי אנשי המודיעין והחבלה של יחידת המטענים ביאחב"ל בלהב 433, נפתחה חקירה סמויה ממנה עלה חשד כי שני חיילי צה"ל המשרתים בקבע בבסיס בדרום גונבים אמל"ח מצה"ל ומוכרים אותם לגורמים עבריינים.

השלל שנתפס (דוברות המשטרה) (השלל שנתפס (דוברות המשטרה))

גורמי היאחב"ל העבירו דיווח למשטרה הצבאית החוקרת וסייעו לה בהמשך חקירה סמויה, במהלכה סוכן סמוי של המשטרה הצבאית רכש מהחשוד בהזדמנויות שונות רימוני רסס ולבנות חבלה השייכים לצה"ל.

לפני כשבוע עברה החקירה למישור הגלוי והחשודים נעצרו לחקירה במצ"ח.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
דב
20.11.24

צריכים להשפט על בגידה וללכת לכלא ל20 שנה