לראשונה מאז תחילת המלחמה, לפני זמן קצר הופעלו התרעות ביבנה ובכפר הנגיד עקב חדירת כלי טיס עויין. לאחר מספר דקות האזעקות התרחבו ונשמעו גם בנס ציונה וביישובי לכיש. מדובר בנקודה הרחוקה ביותר בה הופעלו אזעקות בשל חדירת כטב"מ.
בהודעה שנשלחה לתושבי היישובים הסמוכים, נכתב, בין היתר: "תושבים יקרים יש להישאר במרחבים מוגנים עד להודעה חדשה".
לפני זמן קצר פיקוד העורף הודיע כי האירוע הסתיים, לאחר שהכטב"מ התפוצץ ככל הנראה בשטח פתוח.
תגובות
הכטב"ם שהופל באיזור יבנה : מדאיג מאד !!! יצא ממזרח (עיראק) והגיע עד יבנה (במערב ארצנו). פרושו, כי חצה בעין-מפריע/ ללא גילוי את כל מלוא רוחב ארצנו !? ושלא לדבר על מיקום הפלתו....