גל עזיבות המפלגת 'יש עתיד' בראשות ח"כ יאיר לפיד וזאת על רקע ירידה בסקרים של כמות המנדטים שתקבל המפלגה בבחירות קרובות.
היום (ב') הודיעו ראש מטה כפר סבא וראש מטה עמק חפר כי הם פורשים מתפקידם, כך מדווח עמית סגל.
בשבועות האחרונים חברי הכנסת מיש עתיד התבטאו בצורה שונה מקו המפלגה, ח"כ אלעזר שטרן אמר לידיעות אחרונות כי גדי אייזנקוט עדיף על פני יאיר לפיד.
וכן ח"כ עידן רול אשר נוקט מדיניות עצמאית ועמדות שונות באופן מהותי מלפיד מאז פרוץ המלחמה.





תגובות
לפיד נכנס לממשלה עם אג'נדה של "רק לא ביבי", היה "עלה נידף ברוח" לאורך כהונתו הקצרה כראש הממשלה משנתו היתה זרימה לכיוון של הרוח הנושבת..ללא אופק או הביא איזו תרומה כלשהיא.. מה כן הוא הביא המון נזקים: מסר במתנה "חינם" ללבנון על חשבון מדינת ישראל את שטח אסטרטגי בים בין ישראל ללבנון (שהיתה סבירות כלשהיא שזורם גז) וכל זאת מיכוון שפחד שלבנון תפתח עלינו במלחמה בתקופת כהונתו..כל זאת בלי להעביר את ההחלטתה במשאל עם או בכנסת ישראל. תוסיפו את הניאומים שלכאורה מסיתים בקפלן. והדבר הכי שהביא אותו להשפלה מבחינתי שראה את טובתו שלו בלבד, כשישראל היתה בשיא מצב החשוף ביותר והנמוך ביותר שלה ב-07.10.24 הוא סירב בתוקף להכנס לקבינט המדיני וליצור קואליציית החלטות בתקופת המלחמה.. האזרחים יזכרו לו את זה..
שופרות יקרים להתחפש לעיתונאים ולפרסם באתר "חדשות" זה לא מספיק
הם עוזבים לא בגלל הירידה בסקרים אלא בעקבות השטויות שהיו"ר שלהם מדבר .