בשורות טובות מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: סא"ל יהודה שלו מג"ד 52 יצא מכלל סכנת חיים.
בתחילת השבוע פונה אל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד סא"ל שלו לאחר שנפצע קשה מאוד בתקרית בה נפל מח"ט 401 אלוף משנה אחסאן דקסה בג'באליה בצפון רצועת עזה.
שלו פונה באופן מסוק לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, שם עבר סדרה של ניתוחים וטופל ביחידה לטיפול נמרץ. מצבו מוגדר כעת קשה ויציב אך הוא מכלל סכנת חיים.
ד"ר איתי זוארץ מנהל יחידת הטראומה: "מדובר בקצין שהתקבל במצב קשה ביותר, כשהוא סובל מפציעה רב מערכתית. מאז הגעתו עבר סדרה של ניתוחים לצורך ייצוב מצבו וטיפול בפציעותיו. אני שמח לעדכן שהבוקר ניתן לומר כי חלה התקדמות משמעותית במצבו והוא איננו בסכנת חיים"





תגובות
תודה לאל. רפואה שלמה !
ברוך רופא חולים
אין בשורה טובה ומשמחת מזו לרגל החג, מה שבכל זאת מעיב זה נפילתו של הגיבור והאדם הנפלא מחט 401 אחסן דאקה.
תודה לאל ! זו בשורה מאד מאד משמחת בעזרת השם הוא יחלים ויבריא ויהיו בשורות טובות בקרוב לו ולכל עם ישראל. אמן