באולם "היכל שלמה" בירושלים התקיים אמש (שני) אירוע "הקבלת פני רבו לרבני הציונות הדתית וסיום הש"ס העולמי" לע"נ קדושי שמחת תורה, לרפואת כל הפצועים ולהחזרת החטופים במהרה.
האירוע נערך בהשתתפות זקני רבני הציונות הדתית, רבנים, דיינים, רבני ערים, ראשי ישיבות ורבני יישובים מכל רחבי הארץ, שחזקו את הציבור בדברי תורתם ובשמחת חג.

את האירוע שהתקיים בסימן 'בחסדך בטחתי', בעקבות המצב ארגנו ויזמו, ארגון דרך ארץ בשיתוף המחלקה למורשת ישראל בעיריית ירושלים, המועצה הדתית ירושלים האגף לתרבות יהודית והחמ"ד.את האירוע ליוו להקת אהללה והזמר הראל טל. את האירוע הנחה הרב הלל הורוביץ.
שסיים את הש"ס באירוע הוא יעקב ניצן, אביו של גלעד נחמיה הי"ד שנפל במלחמה.

את כל התמונות צילם הצלם יעקב כהן:
















מה דעתך בנושא?
9 תגובות
3 דיונים
"שיֹרד על פי מדותיו"
עַד כְּדֵי שֶׁאוֹמֵר: "הַמְהַרְהֵר בְּאִישָׁהּ כָּמוֹהוּ כְּנוֹאֵף עִמָּהּ", אוֹ: "הַמְּקַפֵּל טַלִּיתוֹ שֶׁל חֲבֵרוֹ, וּמְלַפְלֵף תְּפִלָּיו בִּגְמַר הַתְּפִלָּה, נוֹטֵל כָּל שְׂכָרוֹ". אֲבָל לֹא יְדוּעָה לִי הָאֲמַתְלָה שֶׁל הַדִּין לַ'שֻׁתָּפוּת' הַנִּרְאֵית לְקוּיַת...
עַד כְּדֵי שֶׁאוֹמֵר: "הַמְהַרְהֵר בְּאִישָׁהּ כָּמוֹהוּ כְּנוֹאֵף עִמָּהּ", אוֹ: "הַמְּקַפֵּל טַלִּיתוֹ שֶׁל חֲבֵרוֹ, וּמְלַפְלֵף תְּפִלָּיו בִּגְמַר הַתְּפִלָּה, נוֹטֵל כָּל שְׂכָרוֹ". אֲבָל לֹא יְדוּעָה לִי הָאֲמַתְלָה שֶׁל הַדִּין לַ'שֻׁתָּפוּת' הַנִּרְאֵית לְקוּיַת מָה, שֶׁכֵּן יַעֲקֹב אָבִינוּ לֹא הִסְכִּים לְשֻׁתָּפוּת עִם עֵשָׂו אָחִיו שֶׁנִּרְאֶה שֶׁרָמַז לוֹ בְּטוֹבוֹת הֲנָאָה שֶׁל כַּלְכָּלָה, וּבִתְמוּרָה יְצָרְפֵהוּ לִשְׂכָרוֹ לָעוֹלָם הַבָּא שֶׁהוּא נַחֲלָתוֹ הַבִּלְעָדִית שֶׁל יַעֲקֹב, וְנִרְאֶה לִי שֶׁצְּרִיכָה לִהְיוֹת לָרַבָּנִים הַנָּ"ל רְאָיָה כְּשֵׁרָה וּמֻצְדֶּקֶת לְ'שֻׁתָּפוּת' מֵעֵין זוֹ, שֶׁהֲרֵי אֵין זוֹ שֻׁתָּפוּת שֶׁל 'זְבוּלוּן' הַמְּכַלְכֵּל - וְ'אֲשֶׁר' הַמְּכֻלְכָּל. וְכֵן אֵינוֹ דּוֹמֶה כִלְכּוּל זֶה לְדֻגְמַת הַנֶּאֱמָר בִּבְרֵאשִׁית (מ"ז י"ב): "וַיְכַלְכֵּל יוֹסֵף" שֶׁמּוֹרֶה עַל מְחִילַת יוֹסֵף לְאֶחָיו. וַהֲרֵי כָּאן מְדֻבָּר עַל מֵעֵין מְחִילָה אוֹ פְּשָׁרָה (שֶׁלֹּא תֵּעָשֶׂה) בֵּין יַעֲקֹב לְעֵשָׂו, וּכְמִי שֶׁיַּעֲקֹב נוֹתֵן הַסְכָּמָתוֹ לַדָּבָר. לָכֵן כָּל עוֹד רַבָּנֵי הַצִּיּוֹנוּת הַדָּתִית אֵינָם יוֹצְאִים בְּהַסְבָּרָה גְּלוּיָה עַל יְדֵי מַתַּן רְאָיוֹת הִלְכָתִיּוֹת חוֹתְכוֹת לִתְמוּנַת מַצָּב זוֹ הַ'מַחֲשִׁידָה' אוֹתָם בַּהֲזָנָה שֶׁאֵינָהּ כְּשֵׁרָה, הֲרֵי תָּמִיד יַעֲלוּ חֲשָׁדִים בְּעֵינֵי צִבּוּר מַאֲמִינִים הַמַּחְמִיר בַּעֲבוֹדָה, וּכְמוֹ דְּהַיְנוּ דְּאָמְרִי אִנְשֵׁי (וְזֶה אֵינוֹ מַאֲמַר גְּמָרָא אֶלָּא דַּעַת אַחֶרֶת אוֹ זָרָה וַהֲבֵאתִיהָ כָּאן כֵּיוָן שֶׁצִּדְקָהּ עִמָּהּ) שֶׁ"אִי אֶפְשָׁר לְחַבֵּב אָדָם הַמַּעֲלֶה חֲשָׁדִים בְּלִבְּךָ". וְיֵשׁ לָהֶם לְפַרְסֵם אֶת סִבַּת פֵּשֶׁר 'שֻׁתָּפוּת' זוֹ בֵּין יַעֲקֹב וּלְבֵין 'עֵשָׂו' (הָרָשָׁע) - אוֹ 'אַחֵר' שֶׁיּוֹדֵעַ בְּכֹחוֹ [שֶׁל הקב"ה, וּבְכָל זֹאת (וּבַזְּמַן הַזֶּה) עֲדַיִן קוֹבֵל] וּמוֹרֵד בּוֹ. וְאַף עַל פִּי שֶׁתּוֹרָתָם אֻמָּנוּתָם שֶׁל הָרַבָּנִים הַנָּ"ל "מַחְכִּימַת פֶּתִי" וּפִּקּוּדֵי הַסָּקוֹתֵיהֶם יְשָׁרוֹת וְנֶאֱצָלוֹת - מַגְבִּירִים הֵם אֶת חֲשָׁדָם שֶׁמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּכִתְרָהּ שֶׁל תּוֹרָה לַהֲקָלַת פַּרְנָסָתָם (שֶׁאִם מֻצְדֶּקֶת הִיא, עָלֶיהָ לְפַרְסְמָהּ עַל מְנָת שֶׁיְּקֻיַּם גַּם בִּמְצוּקִים אֲחֵרִים "וּרְעֵבִים חָדֵלּוּ"), שֶׁאִם לֹא כֵן כְּמוֹהֶם כְּשֻׁתָּפִים עִם "מַלְכֵי אֶרֶץ וְרוֹזְנִים" הַנּוֹסָדִים יַחַד "עַל הַשֵּׁם וְעַל מְשִׁיחוֹ" - וּמִתּוֹךְ אֲמַתְלוֹת מִתְחַסְּדוֹת שֶׁל "נְנַתְּקָה אֶת מוֹסְרוֹתֵימוֹ וְגוֹ'", שֶׁכֵּן בְּסוֹפוֹ שֶׁל דָּבָר "סוֹף דָּבָר הַכֹּל נִשְׁמָע, כִּי אֶת כָּל מַעֲשֶׂה - הָאֱלֹהִים יָבִא בְּמִשְׁפָּט", שֶׁאִם לֹא עַכְשָׁו, וּּמִשֶׁכֵּיוָן שֶׁ"צָרוּר עֲוֹן אֶפְרַיִם" וְנֶאֱגַד כַּאֲסוּפָה אַחַת וְשֶׁאֵינָה דוֹמָה לְאֵלּוּ שֶׁ"נִתְּנוּ מֵרֹעֶה אֶחָד", וְאֵין שָׂם עַל לֵב זֶה - כֵּיוָן שֶׁ"צְפוּנָה חַטָּאתוֹ" (שֶׁל אֶפְרַיִם), וְאֵין אִישׁ יוֹדֵעַ, מַבְחִין, אוֹ שָׂם עַל לֵב, אוּלָם מַמְשִׁיךְ וְאוֹמֵר (בְּהוֹשֵׁעַ): "כְּרָפְאִי לְיִשְׂרָאֵל - וְנִגְלָה עֲוֹן אֶפְרַיִם", שֶׁכֵּן יְהוּ יוֹצְאֵי הַדֹּפֶן הֲלֹא חִיּוּבֵי בְּנָהֳגָם, כֵּיוָן שֶׁלֹּא תָּחוּל עֲלֵיהֶם "דֵּעָה אֶת הַשֵּׁם כַּמַּיִם לַיָּם מְכַסִּים" - וְנָהֳגָם יְהֵא בְּדֶרֶךְ זָרָה. לָכֵן עַל רַבָּנֵי הַצִּיּוֹנוּת הַדָּתִית לְפַרְסֵם מֵעֵין מִנְשַׁר שֶׁיַּרְגִּיע אֶת דַּעַת הַמְּפַקְפְּקִים - הַמַּצְדִּיק הִלְכָתִית אֶת דַּרְכָּם וּלְהָסִיר סְפֵקוֹת מִלִּבָּם שֶׁל אֵלּוּ הַנּוֹדְרִים מִפְּלֻגְתָּתָם [בִּפְלוּגְתָּא דְהַנֵּי תַּנָּאֵי (יומא ד:)] עֵקֶב 'שֻׁתָּפוּת' זוֹ הַנֶּחְשֶׁדֶת כְּאֵינָהּ כְּשֵׁרָה. אוּלָם אִם מִצְוָתָהּ "בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם" - נֶאֱמַר בָּהּ "מִצְוַת הַשֵּׁם" - שֶׁכֵּן "טְהוֹרָה [הִיא וְ]עוֹמֶדֶת לָעַד" - בְּקִיּוּמָהּ, וּמְזַכָּה אֶת הָרַבִּים בַּעֲשִׂיָּתָהּ, וְתוֹרָה הִיא וְיֵשׁ לְלָמְדָהּ עַל מְנָת לְהַרְבּוֹת תּוֹרָה וַהֲבָנָה בֵּין הַלּוֹמְדִים וְאֵין לְהַסְּתִירָה בְּיִחוּדָהּ, שֶׁכֵּן מִ"מִשְׁפְּטֵי הַשֵּׁם [הִיא וְ]אֱמֶת - צָדְקוּ יַחְדָּו", וְשֶׁלֹּא לְדַבֵּר עַל הַשְׁכָּנַת שָׁלוֹם בֵּין "הַחֲלוּקִים" לְשֵׁם שָׁמַיִם וְשֶׁסּוֹפָם לְהִתְקַיֵּם "הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפָּז רָב וגו'".
המשך 08:23 25.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
"כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב"
התגובה לעיל מס. 6 הייתה מכוונת לתגובה מס. 1, והובאה בטעות כתגובה ישירה לכתבה לעיל.
08:27 25.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
השחורים החראדים האלה סרוגים?
בטוח שלא צילמתם בטעות כנס של האגודה?
08:21 25.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דן
פחות או יותר (ההיסטוריה תשפוט) ומה עושים מגדלים הזקנים בנושאי מוסריים עמוקים אלו? נכון. כלום, כל עוד הכסף מומטר מכיסי הציבור.
21:19 22.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
לא נעים
הייתי אתמול באירוע והיה מאוד יפה אבל אי אפשר שלא לשים לב שהמארגנים, שעוסקים כעת בכל הכח בהרצת הרב קלמן בר, דאגו לסנן טוב טוב את התמונות שחלילה מישהו מהקוראים לא...
הייתי אתמול באירוע והיה מאוד יפה אבל אי אפשר שלא לשים לב שהמארגנים, שעוסקים כעת בכל הכח בהרצת הרב קלמן בר, דאגו לסנן טוב טוב את התמונות שחלילה מישהו מהקוראים לא יראה שהשתתף ודיבר שם הרב מיכה הלוי חבל שהופכים את הבחירות לרבנות לשוק ארבעת המינים - הרב זצ"ל בטח שלא רווה מזה נחת ובפרט כשזה בא מהישיבה שהוא הקים וייסד
המשך 19:10 22.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יוסף סגל
אין דברמכזה ציונות דתית אין זה בלוף או ציונות או דתית
17:09 22.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אינלי מושג????
בתגובה ל: יוסף סגל
וואיי לאא גלותי מאוד להגיד ככה. באתחלתא דגאולה צריך להיות ציוני שומר תומצ. השילוב יביא את הגאולה????
17:16 22.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
"שיֹרד על פי מדותיו"
עַד כְּדֵי שֶׁאוֹמֵר: "הַמְהַרְהֵר בְּאִישָׁהּ כָּמוֹהוּ כְּנוֹאֵף עִמָּהּ", אוֹ: "הַמְּקַפֵּל טַלִּיתוֹ שֶׁל חֲבֵרוֹ, וּמְלַפְלֵף תְּפִלָּיו בִּגְמַר הַתְּפִלָּה, נוֹטֵל כָּל שְׂכָרוֹ". אֲבָל לֹא יְדוּעָה לִי הָאֲמַתְלָה שֶׁל הַדִּין לַ'שֻׁתָּפוּת' הַנִּרְאֵית לְקוּיַת...
עַד כְּדֵי שֶׁאוֹמֵר: "הַמְהַרְהֵר בְּאִישָׁהּ כָּמוֹהוּ כְּנוֹאֵף עִמָּהּ", אוֹ: "הַמְּקַפֵּל טַלִּיתוֹ שֶׁל חֲבֵרוֹ, וּמְלַפְלֵף תְּפִלָּיו בִּגְמַר הַתְּפִלָּה, נוֹטֵל כָּל שְׂכָרוֹ". אֲבָל לֹא יְדוּעָה לִי הָאֲמַתְלָה שֶׁל הַדִּין לַ'שֻׁתָּפוּת' הַנִּרְאֵית לְקוּיַת מָה, שֶׁכֵּן יַעֲקֹב אָבִינוּ לֹא הִסְכִּים לְשֻׁתָּפוּת עִם עֵשָׂו אָחִיו שֶׁנִּרְאֶה שֶׁרָמַז לוֹ בְּטוֹבוֹת הֲנָאָה שֶׁל כַּלְכָּלָה, וּבִתְמוּרָה יְצָרְפֵהוּ לִשְׂכָרוֹ לָעוֹלָם הַבָּא שֶׁהוּא נַחֲלָתוֹ הַבִּלְעָדִית שֶׁל יַעֲקֹב, וְנִרְאֶה לִי שֶׁצְּרִיכָה לִהְיוֹת לָרַבָּנִים הַנָּ"ל רְאָיָה כְּשֵׁרָה וּמֻצְדֶּקֶת לְ'שֻׁתָּפוּת' מֵעֵין זוֹ, שֶׁהֲרֵי אֵין זוֹ שֻׁתָּפוּת שֶׁל 'זְבוּלוּן' הַמְּכַלְכֵּל - וְ'אֲשֶׁר' הַמְּכֻלְכָּל. וְכֵן אֵינוֹ דּוֹמֶה כִלְכּוּל זֶה לְדֻגְמַת הַנֶּאֱמָר בִּבְרֵאשִׁית (מ"ז י"ב): "וַיְכַלְכֵּל יוֹסֵף" שֶׁמּוֹרֶה עַל מְחִילַת יוֹסֵף לְאֶחָיו. וַהֲרֵי כָּאן מְדֻבָּר עַל מֵעֵין מְחִילָה אוֹ פְּשָׁרָה (שֶׁלֹּא תֵּעָשֶׂה) בֵּין יַעֲקֹב לְעֵשָׂו, וּכְמִי שֶׁיַּעֲקֹב נוֹתֵן הַסְכָּמָתוֹ לַדָּבָר. לָכֵן כָּל עוֹד רַבָּנֵי הַצִּיּוֹנוּת הַדָּתִית אֵינָם יוֹצְאִים בְּהַסְבָּרָה גְּלוּיָה עַל יְדֵי מַתַּן רְאָיוֹת הִלְכָתִיּוֹת חוֹתְכוֹת לִתְמוּנַת מַצָּב זוֹ הַ'מַחֲשִׁידָה' אוֹתָם בַּהֲזָנָה שֶׁאֵינָהּ כְּשֵׁרָה, הֲרֵי תָּמִיד יַעֲלוּ חֲשָׁדִים בְּעֵינֵי צִבּוּר מַאֲמִינִים הַמַּחְמִיר בַּעֲבוֹדָה, וּכְמוֹ דְּהַיְנוּ דְּאָמְרִי אִנְשֵׁי (וְזֶה אֵינוֹ מַאֲמַר גְּמָרָא אֶלָּא דַּעַת אַחֶרֶת אוֹ זָרָה וַהֲבֵאתִיהָ כָּאן כֵּיוָן שֶׁצִּדְקָהּ עִמָּהּ) שֶׁ"אִי אֶפְשָׁר לְחַבֵּב אָדָם הַמַּעֲלֶה חֲשָׁדִים בְּלִבְּךָ". וְיֵשׁ לָהֶם לְפַרְסֵם אֶת סִבַּת פֵּשֶׁר 'שֻׁתָּפוּת' זוֹ בֵּין יַעֲקֹב וּלְבֵין 'עֵשָׂו' (הָרָשָׁע) - אוֹ 'אַחֵר' שֶׁיּוֹדֵעַ בְּכֹחוֹ [שֶׁל הקב"ה, וּבְכָל זֹאת (וּבַזְּמַן הַזֶּה) עֲדַיִן קוֹבֵל] וּמוֹרֵד בּוֹ. וְאַף עַל פִּי שֶׁתּוֹרָתָם אֻמָּנוּתָם שֶׁל הָרַבָּנִים הַנָּ"ל "מַחְכִּימַת פֶּתִי" וּפִּקּוּדֵי הַסָּקוֹתֵיהֶם יְשָׁרוֹת וְנֶאֱצָלוֹת - מַגְבִּירִים הֵם אֶת חֲשָׁדָם שֶׁמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּכִתְרָהּ שֶׁל תּוֹרָה לַהֲקָלַת פַּרְנָסָתָם (שֶׁאִם מֻצְדֶּקֶת הִיא, עָלֶיהָ לְפַרְסְמָהּ עַל מְנָת שֶׁיְּקֻיַּם גַּם בִּמְצוּקִים אֲחֵרִים "וּרְעֵבִים חָדֵלּוּ"), שֶׁאִם לֹא כֵן כְּמוֹהֶם כְּשֻׁתָּפִים עִם "מַלְכֵי אֶרֶץ וְרוֹזְנִים" הַנּוֹסָדִים יַחַד "עַל הַשֵּׁם וְעַל מְשִׁיחוֹ" - וּמִתּוֹךְ אֲמַתְלוֹת מִתְחַסְּדוֹת שֶׁל "נְנַתְּקָה אֶת מוֹסְרוֹתֵימוֹ וְגוֹ'", שֶׁכֵּן בְּסוֹפוֹ שֶׁל דָּבָר "סוֹף דָּבָר הַכֹּל נִשְׁמָע, כִּי אֶת כָּל מַעֲשֶׂה - הָאֱלֹהִים יָבִא בְּמִשְׁפָּט", שֶׁאִם לֹא עַכְשָׁו, וּּמִשֶׁכֵּיוָן שֶׁ"צָרוּר עֲוֹן אֶפְרַיִם" וְנֶאֱגַד כַּאֲסוּפָה אַחַת וְשֶׁאֵינָה דוֹמָה לְאֵלּוּ שֶׁ"נִתְּנוּ מֵרֹעֶה אֶחָד", וְאֵין שָׂם עַל לֵב זֶה - כֵּיוָן שֶׁ"צְפוּנָה חַטָּאתוֹ" (שֶׁל אֶפְרַיִם), וְאֵין אִישׁ יוֹדֵעַ, מַבְחִין, אוֹ שָׂם עַל לֵב, אוּלָם מַמְשִׁיךְ וְאוֹמֵר (בְּהוֹשֵׁעַ): "כְּרָפְאִי לְיִשְׂרָאֵל - וְנִגְלָה עֲוֹן אֶפְרַיִם", שֶׁכֵּן יְהוּ יוֹצְאֵי הַדֹּפֶן הֲלֹא חִיּוּבֵי בְּנָהֳגָם, כֵּיוָן שֶׁלֹּא תָּחוּל עֲלֵיהֶם "דֵּעָה אֶת הַשֵּׁם כַּמַּיִם לַיָּם מְכַסִּים" - וְנָהֳגָם יְהֵא בְּדֶרֶךְ זָרָה. לָכֵן עַל רַבָּנֵי הַצִּיּוֹנוּת הַדָּתִית לְפַרְסֵם מֵעֵין מִנְשַׁר שֶׁיַּרְגִּיע אֶת דַּעַת הַמְּפַקְפְּקִים - הַמַּצְדִּיק הִלְכָתִית אֶת דַּרְכָּם וּלְהָסִיר סְפֵקוֹת מִלִּבָּם שֶׁל אֵלּוּ הַנּוֹדְרִים מִפְּלֻגְתָּתָם [בִּפְלוּגְתָּא דְהַנֵּי תַּנָּאֵי (יומא ד:)] עֵקֶב 'שֻׁתָּפוּת' זוֹ הַנֶּחְשֶׁדֶת כְּאֵינָהּ כְּשֵׁרָה. אוּלָם אִם מִצְוָתָהּ "בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם" - נֶאֱמַר בָּהּ "מִצְוַת הַשֵּׁם" - שֶׁכֵּן "טְהוֹרָה [הִיא וְ]עוֹמֶדֶת לָעַד" - בְּקִיּוּמָהּ, וּמְזַכָּה אֶת הָרַבִּים בַּעֲשִׂיָּתָהּ, וְתוֹרָה הִיא וְיֵשׁ לְלָמְדָהּ עַל מְנָת לְהַרְבּוֹת תּוֹרָה וַהֲבָנָה בֵּין הַלּוֹמְדִים וְאֵין לְהַסְּתִירָה בְּיִחוּדָהּ, שֶׁכֵּן מִ"מִשְׁפְּטֵי הַשֵּׁם [הִיא וְ]אֱמֶת - צָדְקוּ יַחְדָּו", וְשֶׁלֹּא לְדַבֵּר עַל הַשְׁכָּנַת שָׁלוֹם בֵּין "הַחֲלוּקִים" לְשֵׁם שָׁמַיִם וְשֶׁסּוֹפָם לְהִתְקַיֵּם "הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפָּז רָב וגו'".
המשך 08:23 25.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
"כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב"
התגובה לעיל מס. 6 הייתה מכוונת לתגובה מס. 1, והובאה בטעות כתגובה ישירה לכתבה לעיל.
08:27 25.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
השחורים החראדים האלה סרוגים?
בטוח שלא צילמתם בטעות כנס של האגודה?
08:21 25.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דנידין
נו...כל הפאגאנים הללו ישר לגן החיות לשם הם שייכים
11:31 23.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חן
בתגובה ל: דנידין
קוף כמוך צריך לשים בגן חיות תתבייש שאתה מדבר על תלמידי חכמים שאתה לא מגיע לקרסולים שלהם
20:07 24.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דן
פחות או יותר (ההיסטוריה תשפוט) ומה עושים מגדלים הזקנים בנושאי מוסריים עמוקים אלו? נכון. כלום, כל עוד הכסף מומטר מכיסי הציבור.
21:19 22.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
לא נעים
הייתי אתמול באירוע והיה מאוד יפה אבל אי אפשר שלא לשים לב שהמארגנים, שעוסקים כעת בכל הכח בהרצת הרב קלמן בר, דאגו לסנן טוב טוב את התמונות שחלילה מישהו מהקוראים לא...
הייתי אתמול באירוע והיה מאוד יפה אבל אי אפשר שלא לשים לב שהמארגנים, שעוסקים כעת בכל הכח בהרצת הרב קלמן בר, דאגו לסנן טוב טוב את התמונות שחלילה מישהו מהקוראים לא יראה שהשתתף ודיבר שם הרב מיכה הלוי חבל שהופכים את הבחירות לרבנות לשוק ארבעת המינים - הרב זצ"ל בטח שלא רווה מזה נחת ובפרט כשזה בא מהישיבה שהוא הקים וייסד
המשך 19:10 22.10.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר