חדשות

אחרי האסון הקשה: חטיבת גולני חיסלה 15 מחבלים בלבנון

מפקד חטיבת גולני, התייחס לאסון הקשה בו נפל כטב"ם במחנה האימונים והרג 4 ללוחמי החטיבה: "חטיבת גולני זוכרת את נופליה - נצעד, נלחם וננצח לזכרם"

אחרי האסון הקשה: חטיבת גולני חיסלה 15 מחבלים בלבנון
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

לאחר האירוע הקשה שהתרחב בבסיס האימונים של חטיבת גולני, כאשר כטב"ם מתאבד של חיזבאללה התפוצץ בבסיס, הרג 4 חיילים ופצע עוד למעלה מ-60 פצועים – מפקד חטיבת גולני, התייחס אליו ואמר ללוחמים: "חטיבת גולני זוכרת את נופליה – נצעד, נלחם וננצח לזכרם"

כוחות צוות הקרב החטיבתי גולני פועלים בשבועות האחרונים במרחב דרום לבנון בפעילות קרקעית ממוקדת.

בפעילות, הכוחות משמידים את תשתיות הטרור של ארגון הטרור חיזבאללה, מחסלים מחבלים ותשתיות תת-קרקע במטרה להשיב את תושבי הצפון לבתיהם.

פרטים נוספים על פגיעת הכטב"ם בבא"ח גולני

במהלך היממה האחרונה, לוחמי צוות הקרב חיסלו 15 מחבלים, איתרו מחסני אמצעי לחימה ונטרלו תשתיות נוספות של ארגון הטרור במרחב.

צה״ל משתתף בצערן של המשפחות השכולות, מחבק אותן בשעה קשה זו וימשיך ללוותן.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אבי
14.10.24

גיבורים חיילי צה"ל ה" ישמור אתכם