זוגיות

השדכנית שעוררה סערה במגזר: "לא יכולה יותר לשתוק!!"

רחלי הומינר מיייסדת אתר 'הבאר' להיכרויות במגזר הדתי כתבה פוסט שעורר סערה במגזר, הומינר קבלה על גברים בני שישים שמחפשים אישה שצעירה מהם בעשרים שנה, הומינר החליטה לא לתת לזה יד, זעקה על העוול ואף שיבחה את הציבור החילוני

השדכנית שעוררה סערה במגזר: "לא יכולה יותר לשתוק!!"
צילום: (צילום: משה שי/פלאש 90)

סערה ברשת המגזרית. רחלי הומינר שדכנית ומייסדת אתר "הבאר" שמטרתו להביא להכירויות בדרך אחרת זועקת על העוול שנעשה לבחורות רווקות, כאשר גבר מבקש אישה הצעירה ממנו ב20 שנה.

הפוסט גרף שיתופים רבים ועורר פולומוס ודיון ברשתות החברתיות.

הומינר זעקה: "אני לא יכולה יותר לשתוק!!!!!! פנה אלי לא מזמן גבר אלמן באיזור גיל 60 וביקש ממני שאכיר לו רווקה מהממת שאני מכירה בת 40. מה??? הזדעקתי יש בינכם הפרש של כמעט 20 שנה!!!! אז מה הוא אמר:"היא בטוח תסכים לצאת איתי תשאלי אותה". ואני סירבתי. היה לי מחנק אמיתי בגרון אמרתי אני לא משתפת פעולה עם זה. לא!!!!!!

בתוך עולם שיש בו רווקות גדולות שמייחלות לזוגיות ומצד שני רווקים בני 45 ומעלה שבאים ומבקשים אישה צעירה פוריה בין טווח של 8-12 שנים ביניהם, אני חושבת שכל זמן שאנחנו משתפים פעולה עם ההזייה הזאת אנחנו גורמים במו ידינו לסיפור של הרווקות המאוחרת להתפתח ולגדול ולא לבוא לידי פיתרון בשום שלב"!!!

"בציבור החילוני אין שום בעיה עם זה"

הומינר השוותה לציבור החילוני: "סתם לידיעה- בציבור החילוני והמסורתי הדברים שונים לגמרי גברים יוצאים עם נשים שגדולות מהן בלי שום בעייה אין שום סיבה בעולם שבחור בן 45 יבקש לצאת עם בחורה עד גיל 35"

וםנתה לגברים: "נשמה , אתה זוכה בחיי רווקות ארוכים ומייסרים אז אין מה לעשות זה חלק מהסיפור גם בצד השני. אתה בוגר, אתה בשל, חכם, מצליח, למדת משהו על החיים, ואתה צריך מישהי שהיא לא רק "פונקציונלית" אלא באותו גודל נפשי, שעברה מסע, שניכם ביחד תבינו אחד את השניה.

ילדים זה מאיתו יתברך. אין התחייבות. ואם רצית מישהי צעירה ובסוף לא יהיו ילדים זה מקח טעות? מה תעשה? מי שחי עם לב פתוח יודע להכיל גם גרושה/אלמנה עם ילדים, גם חד הורית, גם לעשות אומנה.תבין את השלב ואת הגיל שאתה נמצא בו, גם אם זה מתוך צער על מה שאבד בדרך".

"נפסיק לשתף פעולה עם בקשות הזויות ומוגזמות"

לבסוף כאבה את המצב: "אני ממש כואבת את זה. התחושה שהקלות שבה מציעים מראש לגברים נשים שקטנות מהם בעשור זה פשוט ביזיון לנו כחברה. בכלל, שימו לב שכשיש התניות הן תמיד על נשים, תמיד יש סיבה לפסול. אף פעם אין סיבה גורפת לפסילה של גברים. עוד נקודה למחשבה. ויש לנו יכולת לשנות את זה".

וקראה לפעולה: "אני רוצה לצאת פה בקריאה לכל השדכנים והשדכניות אנו מפסיקים לשתף פעולה עם דרישות כאלה הזויות ומוגזמות!!!! מלמדים לב פתוח, מלמדים ליצור קשר וחיבור, ולא חוזה משפטי על העתיד.

מרגיש לי שכולנו צריכים לחזור בתשובה בעניין ואין יותר מתאים מימים אלול לעשות את השינוי הזה. עת שערי רצון להפתח".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

40
23
ח
13.09.24

צודקת במאה אחוז לגבי גרושים ואלמנים שכבר יש להם ילדים ורק מחפשים "תכשיט" יפה להסתובב איתו. רווקים שעדין לא הביאו ילדים זה כבר שאלה הלכתית והם מחויבים ויתכן שהשיקול הוא זה ולכן קשה לדבר בכזו נחרצות. יש היום ב"ה גם תהליכים של שימור פוריות שנשים יכולות לעשות וזה מאפשר עם ראש פתוח להרחיב את האפשרויות. חוצמיזה המגזר הדתי בכללי הוא עם מנטאליות ענתיקה גם כתוצאה מהדגש על ילודה גדולה ולכן פחות פתוחים לצאת עם נשים גדולות יותר... עם הזמן אולי זה ישתנה כי באמת זה קיבוע חסר תועלת ומעוות.

22
אני
13.09.24

ב.. בנות ישראל היקרות..אני קורא את הכתבה הזאת שוב ושוב..מה אגיד לכם...היא תקעה את המסמר האחרון בניסיון לפתור את הבעיה של הרווקים והרווקות מעוכבי הזיווג..יש כלל פשוט ש40 יום קודם וכו' וכו' בת קול מכריזה וכו' וכו'....תנו לנשמות להיפגש הם יודעות בדיוק מי משלים את החצי השני שלהם... עכשיו מה הועילה הכתבה הזאת בגלל איזה גרוש....אתם הגרושים הקב''ה נתן לכם את הזכות להקים משפחות במקום להודות לו ולהשקיע את כל המרץ במשפחה שהקמתם אתם באים ומחפשים פרק ב' עם רווקה מעוכבת שעדיף שתבנה את הבית שלה גם עם מעוכב שלא זכה כמוכם.. בקיצור גב' רחל היקרה אם עד עכשיו היה סיכוי לבנות יותר בתים לאותם מעוכבות זיווג עכשיו יהיה הרבה יותר קשה לאותם בנות כי מראש הם יפסלו רווקים בלי שתהיה פגישה בין הנשמות שלהם שזה מה שקובע בסוף ולכן יש כלל כזה שאין כללים באהבה יש הכל מהכל...

21
אני
13.09.24

ב.. בנות ישראל היקרות..אני קורא את הכתבה הזאת שוב ושוב..מה אגיד לכם...גברת רחל היקרה והחשובה תקעה את המסמר האחרון בניסיון לפתור את הבעיה של הרווקים והרווקות מעוכבי הזיווג..יש כלל פשוט ש40 יום קודם וכו' וכו' בת קול מכריזה וכו' וכו'....תנו לנשמות להיפגש הם יודעות בדיוק מי משלים את החצי השני שלהם... עכשיו מה הועילה הכתבה הזאת בגלל איזה גרוש....אתם הגרושים הקב''ה נתן לכם את הזכות להקים משפחות במקום להודות לו ולהשקיע את כל המרץ במשפחה שהקמתם אתם באים ומחפשים פרק ב' עם רווקה מעוכבת שעדיף שתבנה את הבית שלה גם עם מעוכב שלא זכה כמוכם.. בקיצור גב' רחל היקרה אם עד עכשיו היה סיכוי לבנות יותר בתים לאותם מעוכבות זיווג עכשיו יהיה הרבה יותר קשה לאותם בנות כי מראש הם יפסלו רווקים בלי שתהיה פגישה בין הנשמות שלהם שזה מה שקובע בסוף ולכן יש כלל כזה שאין כללים באהבה יש הכל מהכל...