חדשות

שנה אחרי פרישתה מהעליון: התפקיד החדש של אסתר חיות

שנה אחרי שפרשה מבית המשפט העליון, הנשיאה לשעבר אסתר חיות צפויה ללמד בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית סיפר, כשתעביר השנה סדנה שתעסוק בנושא "משפט ושואה"

שנה אחרי פרישתה מהעליון: התפקיד החדש של אסתר חיות
צילום: מתעקשת על פרסום הפסק. חיות (יונתן זינדל/פלאש90)

שנה אחרי פרישתה מנשיאות בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות מצאה עבודה חדשה – כשהיא צפויה ללמד סדנה ייחודית בבית ספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר בשנת הלימודים האקדמית הקרובה. כך דווח הבוקר (ראשון) במעריב.

לפי הדיווח, הסדנה של חיות תעסוק בנושא "משפט ושואה", כשהיא תהיה מיועדת לסטודנטים הלומדים בבית הספר למשפטים שבמכללה. חיות עצמה היא דור שני להורים ניצולי שואה, והתייחסה בעבר מספר פעמים לנושא השואה והחשיבות בהזכרתה.

"בשם בית הספר למשפטים אני מבקש לברך את כבוד הנשיאה בדימוס על בחירתה ללמד בבית הספר למשפטים בספיר ולהודות לה" אמר ד״ר עידו עשת, דיקן בית הספר למשפטים, במכתב שנשלח לסטודנטים. "אני משוכנע שתהא זו הזדמנות פז עבור הסטודנטים/יות שילמדו את הסדנה בהוראתה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

205
176
דוד פדלון
08.09.24

יפה תפקיד חשוב שתחקור למה עשרות אלפיצאצאי שואה מצבעים לרשימה המשותפת וגרוע יותר למר"צ שהקימה את בצלם ורודפת ומכפישה את מדינת היהודים בגויים .