
בהפרש של יומיים בדיוק הופעל פעמיים מטען על כוח של חטיבת ירושלים בשכונת זייתון בעזה, המרחק בין שני המטענים שהופעלו 30 מטר (מרחק שני מבנים), מהתחקיר עולה כי הכוח הלך באותו השביל והשטח לא זוכה, כך מדווח עמרי מניב בחדשות 12.
עוד באותו נושא
אחרי 5 חודשים של תמרון: חטיבת רפיח פורקהלירן וינשטיין

תגובת דובר צה"ל לפניה של חדשות 12: "צה"ל מקיים תהליכי תחקור ולמידה ומטמיע אותם באופן מיידי. צה"ל משתתף בצער המשפחות השכולות וממשיך ללוותן"
גבה 2000 חללים עשרות אלפי פצועים, 100,000 איבדו את ביתם. חיים של צעיר אחד או חייל אחד שוווים יותר מכל חברי הממשלה השקרנית המפלגת הגנבה והכושלת של נתניהו.