חדשות

אירוע חריג: 2 חיילים ננשכו עד זוב דם מחולדות

שני חיילים ננשכו עד זוב דם כתוצאה מנשיכת חולדות במאהל בבסיס עמיעד שבגליל העליון. החיילים פונו למרכז הרפואי בצפת, שם חוסנו נגד כלבת

לוחם בסמוך לגבול עם סוריה (דובר צה"ל)
לוחם בסמוך לגבול עם סוריה (דובר צה"ל) | צילום: לוחם בסמוך לגבול עם סוריה (דובר צה"ל)

חולדות נשכו באמצע הלילה שני חיילים עד זוב דם במאהל בבסיס עמיעד שבגליל העליון. החיילים פונו למרכז הרפואי בצפת, שם חוסנו נגד כלבת, כך פורסם בווינט.

האירוע החריג התרחש לפנות בוקר שקבוצת חיילים לנה באוהל בבסיס הצבאי. הם התעוררו בבהלה לאחר ששניים התעוררו כשפניהם שטופות דם. הם סיפרו שחולדות "ניסו לאכול אותם". חייל אחד נפצע באוזנו וחייל אחר ננשך באפו.

על פי הדיווח רק כעבור כשמונה שעות פונו בידי הצבא לקבל טיפול רפואי בבית החולים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
8
אאו
20.08.24

8 שעות זה הסטנדרט החדש.