לא מתנצלים: 2500 שלטים ב - 24 שעות - סרוגים

לא מתנצלים: 2500 שלטים ב – 24 שעות

בתוך יממה מאז החל מבצע קבלת שלטים למרפסות ללא תשלום, לא פחות מ- 2,500 בתי אב פנו לקבלת השלטים. "אלפי אנשים הודיעו בשבוע האחרון שהם לא מתנצלים. לא מתנצלים שהם ציונים".

author-image
לא מתנצלים: 2500 שלטים ב - 24 שעות

בתוך יממה מאז החל מבצע קבלת שלטים למרפסות ללא תשלום, לא פחות מ- 2,500 בתי אב פנו לקבלת השלטים. אתמול והיום פעילי הבית היהודי כבר החלו בתליית השלטים במרפסות של המבקשים. הדבר מגיע בעיצומו של מפקד המתפקדים של הבית היהודי, במהלכו התפקדו למעלה מ- 10,000 איש בתוך שבוע. ניתן להתפקד מכל מקום, מהסמארטפון, מהאייפד ומהמחשב, כל אחד מגיל 17 ב- 39 שקלים.

במקביל לתליית השלטים תאי הסטודנטים "ישראלים" של הבית היהודי החלו לעמוד בדוכני התפקדות באוניברסיטאות השונות ובמרכזי הערים ברחבי הארץ, דרכם התפקדו מאות אנשים למפלגה והצטלמו בסרטוני "אני לא מתנצל" אישיים. אחד קבע שהוא לא מתנצל על בגדיו האדומים, מתפקד אחר לא התנצל על מקום מגוריו ועוד אחד על כך שהוא אוהד את הבית היהודי.

מהבית היהודי נמסר: "אלפי אנשים הודיעו בשבוע האחרון שהם לא מתנצלים. לא מתנצלים שהם ציונים, שהם פועלים למען המדינה, נגד מדינה פלסטינית שתביא לנו צלפים על שפת כביש 6. הם לא מתנצלים על אהבת המולדת וגם לא מתנצלים שהם תולים שלטים במרפסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גם אובמה יצא בסלוגן: יס ווי כן. סלוגן חלול מבחינה עינינ
סתם אני | 26-12-2014 15:45
עינינית. גם בנט משתולל עם סלוגן דומה "לא מתנצלים "בעוד הוא כן מתנצל כל הזמן על הדת שלו והלאומיות שלו ומתאים את עצמו אליהם ואמונותיהם. אז השאלה שלי היא על מה הוא לא מתנצל? על מדינת ישראל? גם ביבי לא ואפילו הרצוג לא.
2
זה יפה מאד רק שבבית היהודי עדיין מתנצלים שהם דתיים
למה זה חשוב מי אני? | 27-12-2014 20:43