דיווח: הרב אמנון יצחק מקים מערך כשרות חדש - סרוגים

דיווח: הרב אמנון יצחק מקים מערך כשרות חדש

האתר החרדי 'כיכר השבת' מדווח הערב כי הרב אמנון יצחק שוקד בימים אלו על הקמת מערך כשרות משלו שייקרא 'בד"ץ קהילות פז'.

דיווח: הרב אמנון יצחק מקים מערך כשרות חדש
  הרב אמנון יצחק עם חסידיו (צילום מסך מתוך אתר כיכר השבת)

הרב אמנון יצחק, אחת הדמויות המוכרות ביותר בעולם החרדי, פועל בימים אלו להקים מערך כשרות חדש בראשותו, כך מדווח הערב (חמישי) האתר החרדי 'כיכר השבת.

על פי הדיווח הגוף החדש שצפוי לקום על ידי הרב אמנון יצחק ייקרא 'בד"ץ קהילות פז' וישווק ברחבי הארץ עבור תלמידיו וחסידיו של הרב יצחק.

עד היום, צרכו חסידיו של הרב יצחק רק מוצרים בכשרויות 'העדה החרדית' והרב לנדא, אך מכיוון שקיים קושי להשיג את המוצרים האלה בכל רחבי הארץ החליט הרב יצחק להקים מערך כשרות מטעמו שישווק בשר ועופות כשהרצון הוא לשווק מוצרים נוספים תחת כשרות 'קהילות פז'.

בתוך כך, לאחר שבבחירות האחרונות לא הצליח לעבור את אחוז החסימה עם מפלגתו 'כח להשפיע', הרב אמנון יצחק לא יתמודד שוב בבחירות הקרובות .

על פי הדיווח, במהלך הרצאה שנשא באשדוד, אחד מחסידיו של הרב העלה בפניו את נושא הבחירות הקרובות ואמר כי העם רוצה שהוא יתמודד בבחירות. "העם צמא לרב, העם רצה את הרב. רק התזמון לא בא לטובת הרב".

 

בתגובה השיב לו הרב יצחק כי "העם מפחד מקללות, העם מפחד מפוזות, העם מפחד מבעלי זקנים. העם – אין לו חוט שידרה, העם קיבל את מה שרצה".

אותו תלמיד לא הרפה ודחק בו לשקול שוב את העניין: "אולי הרב ישקול שנית? יהפוך בדבר"?

"אני גמרתי את הסיפור, אני פועל עכשיו מבחוץ ובעז"ה אני מקווה להביא משיח יותר מהר ממה שהממשלה תקום", אמר לו הרב יצחק.

כזכור, בבחירות האחרונות קיבל הרב אמנון יצחק 28,049 קולות, כאשר הדגל אותו הניף היה לחם בשקל.

נזכיר כי עצם התמודדותו גרמה לעימות מתוקשר בינו לבין ראשי מפלגת ש"ס בטענה שהוא מפצל את הקול החרדי. כעת, כך מקווים גורמים בש"ס, משהודיע הרב כי לא יתמודד, הקולות הללו יחזרו אל התנועה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
קהילות פז
אליהו | 28-11-2018 10:21
נעשה הבהרה בקהילות פז זה לא בדץ שמשווק לשוק אלא רק לחברי הקהילה עם שחיטת חבורה קטנה ללא ספקות כלל ועיקר וגם תבלינים ועוד כמה דברים נחמדים שהם מכינים לבד רק לחברי הקהילת הרב אמר הרצאות ברגע שנודע שיש בעיות באוכל התעשייתי לא רק בשר ועופות הם מכינים הכל לבד אשריהם ואשרי חלקם אני בעצמי קונה משם תבלינים ועופות כל מאכל יוצא גן עדן בשבת
בריאןת
חובה לשמוע | 04-04-2019 16:08
לאור מצב הליקויים שנחשפו בכל הבדצים יצא לאור בזכות הרב מערך כשרות מפוקח ביותר לקהילה לצורך שמירת הגוף והנפש , מאכילים את העם ברעלים וכו... !! וכל ירא הלבב יעשה בדיקה