תגובות קשות לאחר המטח הכבד לעבר רמת הגולן, בו נהרגו מפגיעה ישירה גבר ואישה, ח"כים מימין ומשמאל קוראים לצאת למלחמה בצפון.
ח"כ אביגדור ליברמן כתב: ״חיזבאללה משגר מטחי טילים לצפון הארץ, ובתגובה ממשלת הקונספציה קוראת לתושבי הגולן להיצמד למרחבים מוגנים. הגיע הזמן לשנות את המשוואה: במקום שאזרחי ישראל יפחדו, שתושבי לבנון יפחדו וישארו בקרבת מקלטים מקו הגבול עד ביירות.
חייבים להחליף דיסקט ויפה שעה קודם.״

ח"כ צבי סוכות מסר: "המלחמה עם מדינת לבנון היא מלחמת אין ברירה. החרבת הכפרים מדרום לליטני ורצועת ביטחון בדרום לבנון זו האופציה היחידה להסרת האיום. הגיע זמן הכרעה בצפון"!
ח"כ אבי מעוז ממפלגת נועם מסר: "היום יותר מתמיד הגיע זמן ה'דאחיה'!
אורי קלנר ראש מועצת הגולן: ״יש פה ערב קשה ומשוואה שאנחנו צועקים הרבה זמן שצריך לשבור אותה. הגולן צריך להיות מחוץ לתחום ומדינת ישראל הייתה צריכה מזמן לעבור מהגנה להתקפה, ישראל עובדת בפינצטה״.
תגובות
ליברמן הבוגד עשה גםאת הסכם הכניעה עם חיזבאללה עכשיו אנחנו משלמים את מחיר הסכם הכניעה שליברמן,גנץ, בנט, לפיד והאחים המוסלמים ם עשו עם חיבאללה, שבו מסרו לחיזבאללה מקורות גז ובשווי מאות מיליארדים שיילכו לחיזבאללה ושטחי אדמה גדולים פי 17 מתל אביב!על ההסכם הזה גנץ החלול אמר,ציטוט:"ההסכם הזה נותן לנו מעין כיפת ברזל למנוע הסלמה בצפון.!לפיד הדפר אמר,ציטוט:"ההסכם ירחיק אתהעימות בזירה הצפונית", וטוען עד היום שהסכם הכניעה עדיין מרתיע את חיזבאללה...