בהמשך להחלטות הממשלה בהן הוחלט על בניית יחידות ביהודה ושומרון, נביל אבו רודיינה, דוברו של של אבו מאזן, תוקף את ישראל ומשגר מסר מאיים.
בהודעה שפרסם כתב כי "המלחמה וההתנחלות לעולם לא יביאו לביטחון ולשלום לאיש, וכי החלטות אלה חותרות למנוע את הקמתה של מדינה פלסטינית המחוברת גאוגרפית בכל האדמה הפלסטינית הכבושה משנת 1967 בגדה המערבית, ירושלים ורצועת עזה".
לדבריו, "כל ההתנחלות באדמות הפלסטיניות הכבושות משנת 1967 בלתי חוקי, שכן הקהילה הבינלאומית, ובכללה האו"ם ומועצת הביטחון, אישרו שההתנחלות בלתי חוקית וחובה לסלקה מכל האדמות הפלסטיניות, ובכלל זה מירושלים המזרחית".
הבנייה בהתיישבות: מת"ע תתכנס לאישור אלפי יחידות דיור
כאן הוא עבר לשגר מסר מאיים לישראל, "העם הפלסטיני לא יעמוד בשילוב ידיים נוכח הצעדים האלה של הממשלה הקיצונית, אשר החברים בה קוראים יום ולילה למנוע הקמת מדינה פלסטינית, ואף דורשים להרוס את הערים הפלסטיניות ולגרש את התושבים מאדמותיהם ומבתיהם".
תגובות
מ 1936 עד היום כולל, הם תמיד סרבו להקים לעצמם מדינה ודרשו רק דבר אחד: את אי הקמת מדינת ישראל ואחרי 48: דרשו את השמדתה. בשנים האחרונות מכירים בקיומה, אך דורשים המשך הטרור נגדה. יאללה שיחפשו...