תאונה מבצעית בעזה. עובד קבלן מטעם משרד הביטחון נהרג הבוקר בג'אבליה בקריסת מבנה.
ההרוג הוא ראאד אבו אלקיעאן, תושב חורה בנגב. הוא עסק כחלק מהפעילות ההנדסית של צה"ל להרוס בתים בשטח הצהוב.
דובר צה"ל עדכן: "כחלק מפעילות צה״ל וכוחות הביטחון ברצועת עזה, עובד בחברה קבלנית שמבצעת עבודות הנדסיות מטעם משרד הביטחון, נהרג מוקדם יותר היום (ד׳), כתוצאה מתאונה מבצעית.
משפחתו עודכנה. צה"ל ומשרד הביטחון משתתפים בצער המשפחה".
תגובות
חברי הקואליציה היקרים, אל תפריעו לעצמכם עם בשורות איוב מעזה בזמן שאתם רוקחים עסקאות פטור מגיוס. הרי הכיסא של ביבי חשוב בהרבה מהחיים של מי שמסכן את עצמו בשטח