
יו"ר חד"ש-תע"ל, איימן עודה, חושף בראיון לרדיו נאס, רדיו ערבי המשדר מנצרת עילית, כי הוא עובד על הקמת קואליציה ערבית-יהודית שמטרתה "סיום הכיבוש וקידום הקמת מדינה פלסטינית".
עוד הוסיף: "אכריז רשמית על הקמתה לאחר פרישתי מהכנסת ותצפו להפתעות בדמויות השותפות לפרויקט", כך ציטט אותו העיתונאי מוחמד מג'אדלה.
עוד באותו נושא
עודה מגיב ללפיד: "אולי הגיע הזמן להפסיק לשקר?"אוריאל בארי

במרץ האחרון הורד עודה מעל בימת הכנסת כאשר צעק: מה שהצבא עושה בעזה זה פשע, זה הרג, זה רצח, זה טבח. זה מה שהם עושים שם הרעבות של ילדים ותינוקות".
הפרוגרס המטורלל כמו בחו''ל חבר יחד למחבלים אגב הוא יכול ישירות לחבור ליאיר גולן מפלגת העבודה ,מר''צ ,ובל''ד ,בנט , סער הם היו כבר בממשלה אחת עם עבאס,אגב רובם לא בטוח שיעברו את אחוז החסימה אז איחוד ישאיר להם פרנסה וכסא עור בכנסת והמדינה לעזה-ז(ה )ל