דובר צה"ל התיר לפרסם הערב כי לוחם צה"ל, רס"ם מחמד אלאטרש שהוגדר כחטוף, נהרג בקרב בשבעה באוקטובר וגופתו נחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס לעזה. כעת 45 מתוך 120 החטופים המוחזקים בעזה, מוגדרים כחללים.
מחמד אלאטרש, בן 39 בנופלו, תושב סעווה שבט אל אטרש, שימש כגשש בחטיבה הצפונית באוגדת עזה.
רס"ם מחמד אלאטרש ז"ל נפל בקרב ב-7.10 ונחטף לשטח רצועת עזה על ידי ארגון טרור. מותו נקבע לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן.





תגובות
Your blog is a shining example of excellence in content creation. I'm continually impressed by the depth of your knowledge and the clarity of your writing. Thank you for all that you do.
החמאס כבר קבע את המחיר . כל חטוף שווה 30 מחבלים. 30 כפול 45 זה 1350 מחבלי נוחבה שיוצרו להורג
אתם מבינים אם מי אנחנו לוחמים אין בלתי מעורבים כולם אבל כולם צריכים למות כול עזה .