מעניין: האלוף מוטי אלמוז, שכיהן כדובר צה"ל וראש אכ"א התראיין הבוקר (ראשון) ל"רשת ב" והביע את דעתו על המלחמה ברצועת עזה שמתנהלת כבר 8 חודשים.
"היינו צריכים כבר לקצור חיטה בבית חנון כי רק על ידי תפיסת שטח נוכל להכאיב לאויב", אמר אלמוז בתוכנית "קלמן ליברמן". לדבריו, רק כך נוכל לדבר באותה שפה של הפלסטינים, בלקיחת אדמה.
עוד באותו נושא
הרבה מעבר לכסף: השוד בעזה שגורם לחשש בישראלחדשות סרוגים

אלמוז המשיך: "ב-67 לקחנו שטח וזה דבר שמכאיב להם עד היום. ערך האדמה בצד השני הוא הפוך מאיתנו, אנחנו מקדשים את ערך החיים והם את ערך האדמה".
"כשאתה לוקח שטח הם מבינים שאתה באמת רציני, אתה מדבר את שפתם. צריך להבין את ההבדלים התרבותיים", הוסיף.
תגובות
צודק!!! רק ככה הם מפנימים טוב! חבל שמטכל לא מבין את זה ותקוע בקונספציה של שקט בשקט