המשטרה מבקשת לפתוח בחקירה נגד סלומינסקי - סרוגים

המשטרה מבקשת לפתוח בחקירה נגד סלומינסקי

המשטרה פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להפוך את הבדיקה נגד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי לחקירה. וזאת בעקבות טענות שעלו נגדו לפני מספר חודשים בדבר הטרדות מיניות

author-image
המשטרה מבקשת לפתוח בחקירה נגד סלומינסקי
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

משטרת ישראל פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, וביקשה את אישורו לאפשר לה לחקור באזהרה את חבר הכנסת מהבית היהודי, ניסן סלומינסקי, וזאת בעקבות טענות שעלו נגדו לפני מספר חודשים בדבר הטרדות מיניות, כך דווח בחדשות 2.

בבסיס טענת המשטרה עומדת ההערכה כי חקר האמת מחייב להפוך את הבדיקה בעניינו לחקירה.

כזכור, הפרשה סביב סלומינסקי התפוצצה לפני כארבעה חודשים וזאת בעקבות עדויות שהובאו לפני מספר רבנים, ביניהם הרב שמואל אליהו רבה של העיר צפת. בנוסף, פעילת מפלגת 'הבית היהודי', חגית מוריה גיבור, פרסמה בעמוד הפייסבוק של קבוצת הפדלחוש"יות כי מגיעות אליה עדויות מנשים שנפגעו,לכאורה, כל ידי סלומינסקי במהלך השנים. "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת לי מאוד. יש ח"כ מכהן שתקף ותוקף נשים. כבר שנים. אני יודעת על מקרה ישן ולאחרונה הגיעו אליי סיפורים נוספים. מזעזעים", כתבה אז.

בהמשך חשפה גיבור כי מדובר בחבר כנסת מהבית היהודי: "אני מכירה אותו אישית, אני חברת המפלגה שלו", הודתה גיבור בראיון לגל"צ. גיבור הדגישה כי "חשוב לי שזה לא יהפוך לדבר פוליטי כרגע בגלל שזה מאוד קל לעשות את זה. זה נושא שחשוב לי למגר אותו, חשוב לי שהבית שלי יהיה נקי".

בעקבות העדויות על הטרדות מיניות לכאורה של נשים, שהובאו בפני ועדת רבנים. הוועדה עימתה את חבר הכנסת עם הטענות והוא מבחינתו אמר שמדובר בהתנהלות לבבית ובסדרה של אירועים לבביים שהתפרשו לא נכון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו