
היועמ"שית הגישה היום (חמישי) בקשה דחופה לבג"ץ, לפיה היא מעוניינת להגיש מעטפה סגורה עם מידע חדש בעניין העתירות נגד רומן גופמן.
השופטים אישור את הגשת המעטפה, אך קובעים שההודעה לא תכלול שינוי חזית. דהיינו, אם אינה עוסקת בפרשת ההפעלה היא לא תילקח בחשבון.
הם קיבלו את המעטפה, אז יש הסתייגות... מה אתם עושים מזה דרמה?