למרות הסכם הפסקת האש, מחבלי חמאס ממשיכים לנסות ולמתוח את הגבולות מול לוחמי צה"ל. הבוקר (ראשון) מספר מחבלים יצאו מפיר מנהרה ברפיח, ועל פי הדיווחים צה"ל חיסל ארבעה מהם. אין נפגעים לכוחותינו.
אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
יאללה שישמידו את המנהרה. כפרות על החיילים הגיבורים שלנו!!!