חדשות

תיעוד רץ ברשת: הורים הפקירו תינוק בנתב"ג?

על פי דיווח ב-N12, זוג שהגיע לשדה התעופה בלי כרטיס לתינוקם, החלו להתלהם כשנודע להם שהוא צריך כרטיס. מתיעוד שרץ ברשת נראה כי השניים החליטו להשאירו בעמדה

מחכים למזוודות בנתב"ג
מחכים למזוודות בנתב"ג | צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

זוג הורים הגיעו היום (שלישי) לנמל התעופה בן גוריון עם תינוקם בדרך לבריסל, ולטענת העובדים הוא הושאר בעמדת הצ'ק אין בעוד ההורים התקדמו לעבר הבידוק הביטחוני. הזוג בעלי דרכון בלגי הגיעו לטיסה של ריינאייר בטרמינל 1.

ההורים התכוונו לטוס עם תינוקם אך לא היה לו כרטיס. לדברי העובדים, כאשר השניים התבקשו לשלם גם על התינוק, החלה מהומה והשניים החליטו להשאיר את התינוק בסל-קל בעמדת הצ'ק אין והלכו לכיוון עמדות הדרכונים והבידוק טרם העלייה למטוס. צוות הדיילים שהבחין בתינוק מיהר להזמין את משטרת נתב"ג.

אליהו לוקסנברג

"לא האמנו למה שאנחנו רואים"

אחראית המשמרת של שרותי הקרקע QAS החזירה את הזוג לדלפקי הטיסה כדי לקחת את התינוק. השניים נלקחו לחקירה כשהתינוק איתם. מנהלת התחנה של ראיינאייר מסרה: "כל העובדים היו בהלם, לא נתקלנו בדבר כזה אף פעם. לא האמנו למה שאנחנו רואים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות