"אם תחסלו נחזור לפיגועי התאבדות" - אלו הדרישות שעביר חמאס בתיווך עם ישראל

"אם תחסלו נחזור לפיגועי התאבדות" - אלו הדרישות שעביר חמאס בתיווך עם ישראל

העיתון הלבנוני אל-אח'באר מפרסם הבוקר איומים חדשים שהעבירו חמאס דרך מתווכים לישראל בעקבות החששות לחיסול סנוואר "נחזור לדבר שהכי מפחיד את ישראל - פיגועי התאבדות"

author-image
חמאס מאיים: "אם תחסלו נחזור לפיגועי התאבדות"
  יחיא סנוואר, מנהיג חמאס, ארכיון (קרדיט: עטיה מוחמד)

הבוקר (שני) העיתון הלבנוני אל-אח'באר פרסם כי ארגון חמאס בעזה ניהלו שיחות עם מתווכים במהלך הימים האחרונים בנוגע להתפתחות האירועים האחרונים מול ישראל והחששות מחיסול יחיא סנוואר.

עוד באותו נושא

דיווח: צה"ל לא ממליץ לחסל כעת את סינוואר


6

חמאס העבירו ע"י מתווכחים איומים לישראל ואמרו כי הם רואים את כל ההסתה של התקשורת הישראלית נגד מנהיגי חמאס בעזה וביהודה ושומרון, יחיא סנוואר וסאלח אל ערורי.

הם מציינים כי עדיף לישראל לא לנקוט בצעדים שמשמעותם תהיה הסלמה ופגיעה בערים המרכזיות ומוסיפים, כי במידה וישראל תלך על חיסולים, חמאס יחזרו לדבר שהכי מפחיד את ישראל – פיגועי התאבדות עם חגורות נפץ בתוך הערים.

מארגון חמאס לא הסתפקו באיום הזה בלבד והעבירו דרך המתווכים כי ישראל צריכה לקחת בחשבון שהמלחמה הבאה לא תהיה רק מעזה אלא תהיה רב חזיתית, גם מרצועת עזה וגם מיהודה ושומרון.

מחבלי ארגון חמאס בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

בנוסף לאיומים המתווכחים העבירו לישראל מסרים כי מצד החמאס בעזה רוצים רגיעה וכי הם רוצים להפסיק את ההסתה וההסלמה ביהודה ושומרון ובירושלים.

כחלק מהאסטרטגיה של חמאס לקביעת קווים אדומים מול ישראל, לפני מספר ימים אמר דובר גדודי קסאם, אבו עוביידה, כי "לאור איומי האויב הפחדן, אנו מזהירים את האויב והנהגתו הכושלת כי פגיעה במנהיג חמאס יחיא אל-סינואר או בכל אחד מראשי הארגון, תוביל לרעידת אדמה באזור ולתגובה חסרת תקדים, ומי שיקבל את ההחלטה הזו יכתוב פרק ​​קטסטרופלי בהיסטוריה של מדינת ישראל וישלם ביוקר, בדם ובחורבן".

לאחר איומים אלו, העבירו המתווכים לחמאס כי ישראל אינה רוצה ללכת לתרחיש של חיסול סנוואר, אלא שהמשך המתיחות במצב יוביל להסלמה.

חמאס הגיב ואמר כי אין זו לא הפעם הראשונה שסנוואר הוא מטרה, היו ניסיונות לא מוצלחים להגיע אליו גם בשנה שעברה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כמה מדינות בעולם היו סובלים איומים של נאצים?
דורון שטאובר | 09-05-2022 14:09
כמה מדינות בעולם היו סובלים איומים של נאצים? מתי כבר כ-עם, נקבל את הג'ננה על הפייק עם הזה שקורא לעצמו פלשתיני? תזכרו, העולם התחרפן כאשר מנחם בגין זל הורה על חיל האוויר לחסל את פרויקט הגרעין של עיראק. אפילו ארהב באופן זמני עצרו אספקת נשק, ו75 מטוסי F16 שהיו אמורים להשלים את המכר של 150 מטוסי F16 הושהה. לימים, 1991, ואותם אלו שזעקו על מעשה זה ב1981, הודו לישראל על מבצע זה. אי אפשר להשלים עם איום על ביטחון אזרחי ישראל. אי אפשר להשלים עם קורבנות שלום יותר. צריכים זבנג וגמרנו כאן.
אתה צודק!!...
השמאל הוא האויב!!! | 09-05-2022 17:29
אתה צודק!! מה לעשות שעמלק שולט עלינו,בשביל להתפטר מהבלוף הבלסטיני,צריך קודם להתפטר מהמחבל השמאלני שעושה הכל להשמדת העם היהודי היושב בציון,לכן הוא משאיר את הטמאים האלה שיעשו לו את העבודה!!!
2
אנחנו כבר בפיגועים...
אי | 09-05-2022 18:21
אנחנו כבר בפיגועים אז תחסלו אותו כמה שמהר יותר טוב.
3
ביבי נתן לו...
ביבי מלאך חבלה | 10-05-2022 8:30
ביבי נתן לו חסינות אחריי ששיחרר אותו עכשיו הוא גם מוכן לשריין אותו ברשימת הליכוד.